Hovedmeny

Radio

Startet av AlBundy, tirsdag 28. januar 2020, klokken 08:24

« forrige - neste »

AlBundy

Hei, gjelder 2020 mod. Radioen skifter kanal når jeg aktiverer ryggskjermen.
Enten ved bruk av knappen på midtkonsollen eller ved å rygge.
Det pussige er at den finner en kanal som ikke er lagret.
I det siste har den lagt sitt elsk på Metro eller Hamarradioen.
Forøvrig virker det som radioen har dårligere mottak enn på 19 mod.
Forhandler var helt ukjent med problemet.
Skal på verksted  torsdag, men hadde vært interessant om andre hadde opplevd det.

Stigb

Har samme feil på min E-Soul og det har vist mange andre også, fikk en oppdatering for en uke siden og da ble det være, nå bytter den til FM eller AM kanal bare man toucher skjermen feks for å maksimere radioen fra lite til stort format.
Det er sikkert samme sørgelige infotainment i din bil  :(

AlBundy

Oppdatering: vekstedet venter på ny programvare

AlBundy

En liten oppdatering:
Radioen skifter ikke kanal etter verkstedbesøket/oppdatering.
Den er imidlertid mye dårligere enn en 19 mod. Ioniq eller Kona.
Noen som har noe nytt om dette?

TrondPS

Fikk ny Ioniq 1/7 og har opplevd problemer med at den ikke kommer tilbake til samme radiokanal etter å ha brukt bluetooth for Spotify. Bruker tast på rattet for å bytte mellom kilder og det har vært tilfeldig hvilken radiokanal den havner på. Har vært hos forhandler 10/9 og fikk oppdatering av radio-sw, ser ut som dette har bedret seg foreløpig. Men etter oppdatering sliter jeg nå med at bluetooth forbindelsen til min Samsung S10+ faller ut nå og da, selv på kortere kjøreturer. Den kobler seg opp igjen automatisk etter noen sekunder, men må starte avspillingen igjen ved å bytte kilde til radio og så tilbake til bluetooth igjen. Bluetooth forbindelsen var helt stabil før oppdateringen. Får ta kontakt med forhandler igjen, men må være ærlig å si at jeg opplever ikke allverdens interesse/kompetanse hos forhandler.

AlBundy

Da er vi minst to som har samme opplevelsen hos verksted.
Appen har de ikke noe greie på, og interessen forøvrig er laber.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA