Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fritak for engangsavgift og diverse andre goder ved bruk av el bil

Startet av Kristian, onsdag 28. mars 2012, klokken 21:52

« forrige - neste »

Kristian

Fikk i dag oppgradering til min Samsung Galaxy II, så den kjører nå Android 4.0, også kjent som ICS. Etter oppgraderingen var alle Bluetooth parringer borte, så jeg måtte gjøre det på nytt. Selve parringen fungerte tilsynelatende greit, men fikk ikke tilknytning mellom mobil og bil. Noen som har erfart det samme?
Sort Tesla S Performance+ 2013, Nissan Leaf 2011 og Peugeot 106 El.

BE

Kan det være at du må inn og slette den gamle koblingen mot telefonen i bilen først?
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

kenmyh

Jeg opplevde det samme når jeg skulle koble til min HTC Sensation etter oppdateringen til ICS. Var bare å slette den gamle tilkoblingen og koble til på nytt! :)

Det er dog 2 ting som irriterer meg med den nye updaten. Det er fortsatt ikke no track information om man spiller gjennom spotify.. og spotify pauser seg ikke automatisk når man skrur av bilen, man må inn på mobilen og endre det manuelt! :(
Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

Trond.Strom

Jeg trengte ikke fjerne bluetooth, men måtte koble til på nytt.
Det kjipeste med leaf og ICS er at den amerikanske/forum appen ikke fungerer på ICS

Kristian

Takker for innspill, å slette tilkoblingene på bilen og deretter koble til på nytt, var det som skulle til. 
Sort Tesla S Performance+ 2013, Nissan Leaf 2011 og Peugeot 106 El.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA