Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

thebadger

Sitat fra: makki på torsdag 10. desember 2020, klokken 17:04
Jeg har fått sms fra vegvesen idag tidlig: TESLA NORWAY AS ....har sendt deg en forespørsel om førstegangsregistrering for TESLA, Model 3.....Logg deg inn på https://www.vegvesen.no/dinside/ for å godkjenne eller avvise forespørselen, har registrert, men har ikke fått skilt nr ennå, levering 14.12, har ikke fått sms fra dnb ennå.
Du signerer på eierskifte, så finner Tesoa et skilt som de registrerer og monterer på.
De gjør som regel disse tingene i bulk, kan ta et par dager før regnr dukker opp.
Krysser fingrene for EC, men jeg har et personlig bilskilt liggende klart

mr_frodo

Sitat fra: Stiann på torsdag 10. desember 2020, klokken 18:52
Sitat fra: Dezzorex på torsdag 10. desember 2020, klokken 18:31
Båten med bilene fra Grand Aurora ble forsinket til Drammen ifølge Tesla, dermed må de utsette alle utleveringer. Jeg skulle hente bilen i morgen kl 11.30, nå må jeg vente helt til Mandag kl 10... Da var den helgen ødelagt.
forsinket med 2 dager, min utlevering ble og utsatt

Samme her, 2 dagers utsettelse

apehest

Tok den utsettelsen på strak arm. Skal spise julemat og drikke sprit hele helga, så har ikke noe bruk for bilen.
Ses på mandag klokka 10 gutter.

Steffinho

Glovis Sun har bare stanset helt, midt ute i Atlanterhavet nå :( Kanskje håpet om levering i år ryker der, men da ryker evt de ekstra pene kvartalstallene for Tesla også.
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

makki

Sitat fra: thebadger på torsdag 10. desember 2020, klokken 18:55
Jeg har fått sms fra vegvesen idag tidlig: TESLA NORWAY AS ....har sendt deg en forespørsel om førstegangsregistrering for TESLA, Model 3.....Logg deg inn på https://www.vegvesen.no/dinside/ for å godkjenne eller avvise forespørselen, har registrert, men har ikke fått skilt nr ennå, levering 14.12, har ikke fått sms fra dnb ennå.
Du signerer på eierskifte, så finner Tesoa et skilt som de registrerer og monterer på.
De gjør som regel disse tingene i bulk, kan ta et par dager før regnr dukker opp.
Tror tesla har flere hundre EB skilt ledig ennå

thebadger

Sitat fra: makki på torsdag 10. desember 2020, klokken 22:33
Sitat fra: thebadger på torsdag 10. desember 2020, klokken 18:55
Tror tesla har flere hundre EB skilt ledig ennå
Min blå TM3P har ikke kommet frem til Zebrugge engang, så noen hundre skilter ryker nok før jeg får nummer. Men jeg har med meg personlige skilt når jeg henter bilen, så det blir ekstremt kortvarig.

apehest

Bare dere ikke har det mest harry som finnes: navnet deres  :laugh: :laugh: :laugh:

SurSnasen

Sitat fra: oysteine på torsdag 10. desember 2020, klokken 22:23
Skal bli godt å få bilen levert! Siden jeg bestilte har jeg utviklet en del plager:
....
Når bilen står trygt i garasjen etter en herlig lang cruisetur skal jeg sovne som et barn med smil om munnen!

Bare vent. Etter første natta så er du pissnervøs når du sitter der og myser gjennom 12 timer med sentry-opptak for å se hvem den jævelen er som nøs da han stod 45 centimeter unna bilen...

thebadger

Sitat fra: apehest på torsdag 10. desember 2020, klokken 23:13
Bare dere ikke har det mest harry som finnes: navnet deres  :laugh: :laugh: :laugh:
Jeg har det beste i norge:
BENSIN

apehest

Sitat fra: thebadger på torsdag 10. desember 2020, klokken 23:22
Sitat fra: apehest på torsdag 10. desember 2020, klokken 23:13
Jeg har det beste i norge:
BENSIN

Ahaha dritbra :D
Jeg har en kompis som kjører lambo, og skiltet hans er FERRARI  :laugh: :laugh:

felix

Sitat fra: Steffinho på torsdag 10. desember 2020, klokken 22:26
Glovis Sun har bare stanset helt, midt ute i Atlanterhavet nå :( Kanskje håpet om levering i år ryker der, men da ryker evt de ekstra pene kvartalstallene for Tesla også.
Stemmer, det blir nok ikke levering i desember her nei. Trist, men sånt er det.

Krane

Golovis Sun ankommer Zeebrugge    15 Dec 2020, 13:00 UTC :P

Thomas Longva

Sitat fra: Krane på torsdag 10. desember 2020, klokken 23:36

Det er kun et estimat, hvis hun holder jevn hastighet hele vegen. Noe som ikke er tilfelle nå.

apehest

Glovis Sun stoppa midt i atlanteren igår ettermiddag, og ingen vet hvorfor. Står fortsatt der og tilsynelatende driver.

Cato76

Sitat fra: Thomas Longva på fredag 11. desember 2020, klokken 01:12

Det er kun et estimat, hvis hun holder jevn hastighet hele vegen. Noe som ikke er tilfelle nå.

Hun har ligget i ro de siste 12 timene i hvert fall.. Men ETA er ikke forandret, så får håpe at det ikke er store forsinkelsene  :o Holder hun farten på 1,2 knop så kan vi regne med bil i mars...
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA