Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Almis

Sitat fra: Zero-talent på fredag 27. november 2020, klokken 14:11
Nå har jeg brukt en arbeidsdag på å trykke F5 både i denne tråden, på mailen og kontoen min på Tesla. Prøver å tenke "bilen kommer når den kommer", men er ikke så lett når man venter på noe gøy... Bestilte LR 3.11 så er vel enda en stund til jeg hører noe.

Du også? ;D
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

Horgetrynet

Snakka nettopp med Tesla.
Bilen vår står å venter på båt til Trondheim i Belgia (levering Molde)
Den var ombord Triton Ace som kom 20.11 til Belgia*.

:(
TM3 LR 2021 834xxx

Zara

Sitat fra: Horgetrynet på fredag 27. november 2020, klokken 14:30
Snakka nettopp med Tesla.
Bilen vår står å venter på båt til Trondheim i Belgia (levering Molde)
Den var ombord Triton Ace som kom 20.11 til Belgia*.

:(

Takk for informasjon!

(Venter på bil fra samme båt, levering samme sted.)

Havvo

Min Performance er på Glovis Sun på vei mot Belgia sier kundeservice. Vet noen når denne båten er planlagt å ankomme Belgia?

Sent from my iPhone using Tapatalk

apehest

Sitat fra: Havvo på fredag 27. november 2020, klokken 14:41
Min Performance er på Glovis Sun på vei mot Belgia sier kundeservice. Vet noen når denne båten er planlagt å ankomme Belgia?

Glovis Sun er langs vestkysten av Mexico, så da er det snakk om to og en halv uke til Zeebrugge.

Pliskin

Fikk melding i dag. Blir utlevering Lillestrøm varemesse 7.12.20

sycho

Jeg har også sittet og ventet og ventet og ventet på leveringsmelding.
Refresh etter VIN flere ganger daglig  :D
Min selger på Tesla virket ikke interessert i å gi meg noe VIN. "Bilen kommer slutten av desember".

Idag ble jeg oppringt av Codan (InsureMyTesla) for andre gang etter å ha takket ja til 14 dager gratis forsikring første gang. Nå kunne han opplyse om at han fikk VIN igår, og den fikk jeg gladelig. Lurte også på om jeg hadde sett på tilbudet dem hadde sendt meg og det takket jeg pent nei til. Nesten dobbel pris ifh Watercircles.
Mitt VIN er 8312xx, hvit LR, svart int, HF, 18"&18". Bilen ble besilt 26/10.

Fikk en liten lykkerus merket jeg  :laugh:

felix

Sitat fra: sycho på fredag 27. november 2020, klokken 15:32
Mitt VIN er 8312xx, hvit LR, svart int, HF, 18"&18". Bilen ble besilt 26/10.

Fikk en liten lykkerus merket jeg  :laugh:
Identisk som min, bare jeg har FSD, det har jo ingenting og si på produksjonen. Jeg bestilte 11/11 så da håper jeg og på høyt vinnummer (om det har noe og si da)  :D

Stiann

Nå har jeg brukt en arbeidsdag på å trykke F5 både i denne tråden, på mailen og kontoen min på Tesla. Prøver å tenke "bilen kommer når den kommer", men er ikke så lett når man venter på noe gøy... Bestilte LR 3.11 så er vel enda en stund til jeg hører noe.
jeg har heller ikke hørt noe, bestilte hvit lr med svarte seter og hengerfeste den 29.09

Zara

Sitat fra: Stiann på fredag 27. november 2020, klokken 15:39
jeg har heller ikke hørt noe, bestilte hvit lr med svarte seter og hengerfeste den 29.09

Anbefaler deg å ringe Tesla. Når du bestilte en så vanlig konfigurasjon så tidlig ville jeg ha sjekka at det ikke har skjedd en feil et sted.

sycho

Glemte selvfølgelig også å skrive at forsikringsagenten mente at jeg mest sannsynligvis kunne hente bilen om en 14 dagers tid  :+1:

Stiann

Sitat fra: Zara på fredag 27. november 2020, klokken 15:42
Sitat fra: Stiann på fredag 27. november 2020, klokken 15:39

Anbefaler deg å ringe Tesla. Når du bestilte en så vanlig konfigurasjon så tidlig ville jeg ha sjekka at det ikke har skjedd en feil et sted.
har gjort det og får beskjed om slutten av desember. Har bestilt 2 biler og den første kom med første båten

Amex

Kommer en «haug» med biler for klargjøring inn til Vianor i Trondheim neste uke. Skulle klargjøre svært mange fram til jul.
->Tesla M3 reservert 01.04-16

Steffinho

Sitat fra: Havvo på fredag 27. november 2020, klokken 14:41

Har du fått VIN? Evt hva er de tre første sifrene etter MF?

Er det bare meg eller Glovis Sun raskere de andre båtene? Hver gang jeg har sjekket så har den ligget mellom 18-19 knots, de andre har ligget på mellom 16-18 knots stort sett. Kanskje heldig med været. Eller har Tesla bedt kapteinen sette motorene på MAX kanskje  ;D
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

Havvo

VIN 829...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA