Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Problemer med batteri etter service

Startet av madstun, tirsdag 20. mars 2012, klokken 08:03

« forrige - neste »

madstun

Dårlig start: Jomfrutur med Leaf fra Oslo til Hov i Søndre Land via Minnesund for mellomlading. Til tross for hyggelig betjening var det ikke liv i hurtigladeren. Så her sitter jeg og drikker dyr kaffe i påvente av tekniker som sitter i rushtrafikk fra Oslo. Går det an å få trafoikkmeldinger som dette opp i Carwing systemet til Nissan?
Jeg er jo freshman og det er sikkert ting jeg ikke har skjønt , men jeg  fomlet litt rundt i navigasjon og Carwing mens jeg kjørte oppover. Jeg fikk ikke opp Minnesund på ladestasjonslista i det hele tatt. Her sitter jeg nå og bilen viser Gardermoen som nærmeste? ..

Rasmus.B

Stakkars deg. Har vært i samme situasjon selv.
Neste gang jeg skal på tur der jeg er avhengig av hurtiglading ringer jeg først.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

Joachim

Tror carwings bare oppdateres hver 3. mnd inntil videre.

Plugg bilen inn i et vanlig uttak mens du venter. Det kan lønne seg hvis teknikeren ikke får igang hurtigladeren. Lykke til!

sven erik

de har vel en vanlig kontakt  lån den så får du ladet litt mens en venter  muligens en får såpas at en kommer  til  neste

madstun

snakket så med Proxll tekniker som fikset hurtigladeren og dro igjen. Han forklarte at de har en jordinsfeil som skaper problemer, og ganske riktig gikk laderen i svart igjen etter ca 25 minutter. Så ring og sjekk at den virker før dere baserer langtur på denne hurtigladeren.

Hamar

Hei!
Er det noen som vet om den er i drift igjen? Vi skal kjøre Oslo - Hamar fredag ettermiddag og da hadde det vært fint å kunne fylle på litt undervegs.
Rød Leaf - mars 2012
Reservert Tesla Model 3
Hamar

madstun

prøv å ringe Phone: +47-63968104. Sikkert fint at folk ringer uansett, så de får litt prress på seg
de har også en facebookside, men den er lite oppdatert.
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.281223488566450.67425.216725418349591&type=3

Hamar

Hurtigladeren på Minnesund virker nå! Da ser det ut som om vi kan komme oss hjem.
Rød Leaf - mars 2012
Reservert Tesla Model 3
Hamar

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA