Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: system failure på Think

Startet av PLUTO, fredag 07. desember 2007, klokken 23:46

« forrige - neste »

PLUTO

Vi er nå fem som skal kjøpe PakTrakr og lurer på om der er flere som ønsker å være med for å få ned prisen. Hva er PakTrakr? se under avansert/ batterier og lading (kun åpent for dere som har tilgang dit, har du ikke det kan du sende meg en melding så skal jeg sende deg nødvendig info eller se på www.paktrakr.com)
Pris for komplett sett til en elbil med maksimalt 24 blokker, strømmåler for maks 400A, display, minnebrikke for logg og rs 232 kontakt ca 3000 kr. Erfaringen vår til nå er meget god og jeg regner med at det virkelig lønner ser å ha dette utstyr i bilen siden man får melding om feil før det skjer noe alvorlig galt.

vi bestiller i løpet av neste uke (uke 49)
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

Christian

Hei.

jeg har akkurat blitt medlem og kjøpt en Saxo. Har dere kjøpt dette utstyret? Er dere fornøyd?

Hilsen

Christian

PLUTO

JA da vi har kjøpt og testet det i flere biler. Jeg er kjempefornøyd og vill ikke kjøre uten. Hvor bor du? hvis du går inn på profil og forumrelaterte opplysninger så kan du legge det inn slik at vi kan se det. Er du i Agder er du velkommen til treff i morgen og se på hvordan det fungerer og ser ut. Jeg tar med en ny pakke for demonstrasjon. Jeg har muligens ett til overs til noen som er interessert.
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

Christian

Hei.

takk for det. Det blir litt langt imorgen. Jeg fant også innbyggingen i Think, meget interresant.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA