Hovedmeny

Vibrasjon E-Tron 55

Startet av DodSmith, mandag 16. desember 2019, klokken 15:23

« forrige - neste »

Orbit

Sitat fra: Truls Antonsen på onsdag 01. april 2020, klokken 23:46
Hva er denne MMI oppdateringen? Merket noe forskjell?
Det mest opplagte var at alle snarveiene mine forsvant  ???

Men det er en del endringer her og der:

• Ruteplanlegger gjør gode valg med preferanse på lynladere der det finnes. La f.eks opp en rute til sør i Europa, og den ble så godt som identisk med hva ABRP foreslår. Bilen valgte og fant ladere med ≥ 150 kW hele veien, hovedsaklig Ionity.
  • På søk etter ladestasjoner er det et valg for å kun se etter HPC-ladere (før var alt fra 50 kW og oppover under DC-ladere)
  • Menyen med lademål har fått samme avtrapping toppen som på nye biler, dvs anbefaling om å holde seg under 80% til daglig.
  • Menyer virker litt mer responsivt, selv om det er vanskelig å si noe sikkert, og det heller ikke var spesielt tregt på forhånd.
  • Kart var blitt oppdatert til 2020.1 over hele fjøla. Norgeskartet beholdt det som allerede var lastet ned over mobildata (2020.3), eller kanskje det ble lastet ned på nytt før jeg hentet bilen.....
  • Diverse retting av tekst/layout — ser ut som de har fått fiks på selv de mer subtile av feilene jeg har meldt inn tidligere.
Alt dette kommer mest sannsynlig fra servicetiltak 91X4 i arbeidsloggen. Jeg har nå samme versioner som evtronDK rapporterer.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA