Sprukket frontrute etter verkstedbesøk

Startet av T.K, onsdag 04. desember 2019, klokken 19:18

« forrige - neste »

arthur

Sitat fra: T.K på fredag 06. desember 2019, klokken 19:43
Det irriterende er at saken tar lang tid, må klages på til Forbrukerrådet, må innhente informasjon fra bilglassfolk og kanskje få juridisk avdeling hos NAF til å komme med en uttalelse som vedlegg til Forliksrådet. Forliksrådet må ha all tilgjengelig informasjon for å ta en avgjørelse. Så ender det selvsagt med seier hos Forliksrådet, men tiden det tar får man aldri tilbake.

Får bare håpe at du allikevel tar saken videre for Tesla fortjener ikke å slippe unna med slik oppførsel!
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

HolyDiver

Jeg mener du lar deg forlede av Tesla hvis dere diskuterer knappenålskader i frontruta. Det er irrelevant. Ruta hadde ikke sprekk når du leverte den inn. Hvis Tesla hevder noe annet, så må de bevise dette.

Leif1

#17
I heite helvete, og vel så det. Her skal jeg også lufte noe frustrasjon, om det er greit. (Ikke for å kuppe tråden.)
I sommer sprakk ene toppvinduet på flaksedøra bak i verste varmen. 
Var innom og foreviste saken hos service Trondheim like etter. Jada. Greit. Fikk time i slutten av september. Det skulle fikses på garanti. Var med inn og satte opp timen. La den rett i kalenderen mens jeg satt der. Tenkte ikke mer på saken før jeg leverte bilen. Rettere sagt, skulle levere. Der var det hverken deler eller time satt opp. (Ja, jeg vet, skulle sjekket appen, men hvem tenkte på det når det sitter en foran meg og leser opp når jeg skal komme. Rett fra skjermen sin) Fikk ny time, med ytterligere nesten 3 mnd ventetid.
Møtte opp igjen i dag morges, før fanden hadde fått på seg tøflene.  Leverte bil. I dag hadde de både time og deler. Bremseservice og greier skulle ordnes.
Hentet bil i kveld. Hadde de byttet rute? -Nei, slettes ikke. Det har de funnet ut at måtte være steinsprang nå. (Og det kan jo unektelig se sånn ut når frosten har fryst ut biter av glasset.) Har heldigvis bilder av utgangspunktet fra i sommer der det ikke mangler glassbiter.

Jævla amatører!!

(Ja, skriver det her i stedet for å stå og rope på servicesenteret. Det kommer senere om det ikke kommer en kontramelding fra den sjappa i morgen.)


Edit.
Møtte en voksen, som var meget godt tilsnakkendes. Det ordnet seg på magisk vis.
Bildet fra i sommer var ikke så mye å diskutere. 

Konvertitt fra S til X

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA