Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Offisiell europeisk versjon av Carwings for Android

Startet av Haahov, lørdag 10. mars 2012, klokken 09:03

« forrige - neste »

sven erik

en kommer mye lenger  med ladre i vestfold  ser selv har kjørt  sandefjord oslo  på sommeren går det greit rett inn men vintern må en ha drammen om en ikke kjører om  moss  men  er tom i sandefjord på vei jem   men det å  få noen hurtig ladre  her  er supert  da kann en gi  litt på også

Rilum

Sitat fra: nofuelno på tirsdag 13. mars 2012, klokken 23:30
Hei, veldig bra tiltak med en lokalforening i Vestfold !

Velkomstgave:

Hvis noen kan bistå med å skaffe offentlig tilgjengelig plassering og strøm nok,
så kan jeg sannsynligvis bistå med å få 100% sponset 4 stk. hurtigladere i området !

Ja, vi snakker Chademo 400V

Nei, jeg har ikke tatt meg en ; )

Jeg foreslår sentral plassering(havna ) i Tønsberg, Horten, Larvik samt Sandefjord.
Dette er jo steder som ikke er skjemt bort med normale ladeplasser heller.

Forslag til plassering ?

Det høres jo utrolig bra ut  ;D
Har du noe mere info du kan sende meg på det så skal vi få samlet sammen til et møte her nede og begynne jobben med å finne plasser. Når er evt mulig leveringstidspunkt ?
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

Haahov

Sitat fra: nofuelno på tirsdag 13. mars 2012, klokken 23:30
Hvis noen kan bistå med å skaffe offentlig tilgjengelig plassering og strøm nok,
så kan jeg sannsynligvis bistå med å få 100% sponset 4 stk. hurtigladere i området !

Jeg foreslår sentral plassering(havna ) i Tønsberg, Horten, Larvik samt Sandefjord.
Dette er jo steder som ikke er skjemt bort med normale ladeplasser heller.
Dette er jo fantastisk!!!
Vi bør nok ha ett møte som Rilum sier. Det beste i henhold til plassering ville kanskje vært ett par langs E 18, og ett par mer sentrumsnære? Julepresang i Mars er ikke hverdagskost  :D
E-Niro 2019: "Evion"
Euro-Leaf 2013 med 6,6 kW lader: "Selma"

Fossilen

Rilum

Sitat fra: Fossilen på torsdag 15. mars 2012, klokken 12:57
Har Dere noen planer om når neste møte er?  :) :)

Det er ikke satt noe dato enda, men om flere er klare for litt sosialt samvær og elbil prat så er det jo bare å sette en dato og et sted. Det var litt høyt støynivå på Esmeralda når vi var der sist, ser at f.eks peppes har møterom, om det ikke koster noe ekstra kan jo det være en god ide.

Hva med f.eks onsdag 21 eller torsdag 22 ? kl 20.00 ?
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

sven erik

hei den 22 kan ikke jeg  i hvartfal  men nesten alt ellers

nofuelno

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

sven erik

høres bedre ut for meg men det må vere mer en  2 -3 som kann 

Rav4_EV

Kan dessverre ikke noen av disse dagene, men håper vi kan ta et møte etter påsken for å fordele litt arbeid.

Innspillet fra NOFUEL er allerede fulgt opp. ;D

AM
Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

Haahov

Sitat fra: Rav4_EV på fredag 16. mars 2012, klokken 18:23
Kan dessverre ikke noen av disse dagene, men håper vi kan ta et møte etter påsken for å fordele litt arbeid.

Innspillet fra NOFUEL er allerede fulgt opp. ;D

AM

Mener du møte for interrimstyrer, eller for de  som er interresert?
E-Niro 2019: "Evion"
Euro-Leaf 2013 med 6,6 kW lader: "Selma"

Rav4_EV

De som er interessert, og for å fange opp de som ikke hadde anledning forrige møte.
Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

sven erik

er vel en  fordel om vi i styret har møter eller hvartfal  en dialog

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA