Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Enkel range extender gir 800km rekkevidde på Geo Prizm EL-bil

Startet av jahnarne, lørdag 03. mars 2012, klokken 19:16

« forrige - neste »

Griffel

En del apparater beregnet for TN har en støykondensator koblet mellom N og jord (PE) I TN anlegge skl det i prinsippet nesten ikke være spenning mellom mellom disse ledere. I IT anlegg kan spenninge mellom den ene fase og jord være alt fr 0 til over 230V og det er det ikke sikkert at støyfilteret tåler. På den annen side dersom dette normalt er utstyret med en Schuko som ikke er orientert vil en slik type støy filter ikke kunne brukes. Er den derimot orginalt med en industri kontakt er det høyst sansynlig at dette er problemet.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

elektrolux

Interresant!

Kladdene har nok aldri hatt industrikontakt, så deler av teorien din ryker der.

Kan det likevel være at jeg var heldig og orienterte mine riktig vei den ene gangen jeg testet dem her hjemme?

Jeg kan arrangere at du får levert en aller 2 kladder som har røket, om du ønsker å se nærmere på dem.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA