Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tilgang til myTesla og App

Startet av ELefant, lørdag 19. oktober 2019, klokken 13:53

« forrige - neste »

ELefant

Jeg har i lengre tid (mai) forgjeves forsøkt å få hjelp av Tesla slik at jeg får tilgang til «min side» og ikke minst App etter mottak av min Tesla nr.3 den 19 sept. Problemet: jeg får beskjed om å resette passordet, men blir bare sendt tilbake til normal innloggingsside uten mulighet for resett! Noen andre som har opplevd dette ? Lite hjelp å få av Tesla så langt, noe som vet hvem i Tesla jeg må sende mail til?

Toalmar

Tilgang til min side skulle være enkelt å endre passordet til
https://auth.tesla.com/login

Rett under boksene EMAIL og PASSWORD finner du en linje som har teksten I forlot my password

Er vel bare å trykke der for videre instruks om endring av passord for tilgang til din side
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

ELefant

. . . og når jeg gjør det (trykker på link i mottatt mail)  kommer jeg bare stadig tilbake til den siden du har limt inn! Ingen side for endring av passord.
Mener å ha lest her på et tidspunkt at andre har opplevd det samme.

Andre forslag/ erfaringer?

Ottar

Chrome inkognito eller Microsoft Edge InPrivate
Nissan Leaf hvit 22/3-2012 210k km
Tesla Model 3 LR AWD hvit/hvit 11/4-2019 80k km

mikaelf

En mulig årsak kan være noe krøll med nettleseren, ja.
Har du forsøkt å åpne linken på forskjellige PC-er?
Du kan også prøve å slette cookies og cache i nettleseren, i Chrome gå til Setting/Privacy and security/Clear browsing data.
TMY - LR AWD (2022 HW3)

ELefant

Takker for gode forslag, men her går det fremdeles i loop tilbake til «basic» innloggingsside.

fredag

Har du installert noe såkalt "sikkerhetsprogramvare" som fjerner cookies? Slikt vil skape nettopp denne typen feil.

Alternativt: Prøv fra en annen datamaskin/iPad utenfor det aktuelle lokalnettet.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

Toalmar

Prøv fra nettleser i bilen, kanskje det går bra
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA