Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Deler til Think

Startet av arnejorg1, søndag 26. februar 2012, klokken 21:23

« forrige - neste »

RuneW

Sitat fra: bno på torsdag 16. februar 2012, klokken 16:10
Nå er det ganske så enkelt å bygge dette SOC meteret [...]

Men pent er det ikke, det tror jeg de fleste er enige i...
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

ravn

Nei det blir iallefall ikke aktuelt hos meg.
Håper på en fremtidig software oppdatering, men klarer meg egentlig greit uten også. Rangeren min hadde heller ikke % visning, men en analog måler med bare 5 streker, og den fungerte jo greit for meg, så skal nok bli vandt til disse strekene i leafen også.
Sandnes, Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

cra

Sitat fra: ravn på fredag 17. februar 2012, klokken 13:56
men en analog måler med bare 5 streker, og den fungerte jo greit for meg, så skal nok bli vandt til disse strekene i leafen også.

Forskjellen er jo at den (i form av å være analog) glir "jevnt" nedover, slik at du likevel har en ganske ok oppløsning. Med strekene som på Leaf blir det jo som om nåla på rangeren bare hoppet mellom punktene du har. Omtrent like nøyaktig som et digitalur uten sekunder; 12:00 kan like godt være 12:01 om ett sekund.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA