Hovedmeny

Usb

Startet av storform, tirsdag 08. oktober 2019, klokken 18:00

« forrige - neste »

TøddiVedder

Har også sånn kina til 2-300 kr. Fornøyd, men lader jo ikke fort. Men gidder ikke ta mob ut av lommen med mindre jeg skal kjøre lengre turer

Ekornskurken

Trenger jeg en eller annen kabel til Nomad sin trådløslader om jeg går for den? Skal hente bil på tirsdag...

Gusse

Sitat fra: Ekornskurken på onsdag 09. oktober 2019, klokken 21:05
Trenger jeg en eller annen kabel til Nomad sin trådløslader om jeg går for den? Skal hente bil på tirsdag...
Nope!
Det er tom 2 splittere i pakken. Går 2 fast usb kabler direkte fra lader. Står at du skal koble en i hver usb port for at det skal funke, men jeg har hatt trøbbel med å minnepenn for Sentry i splitter(måtte bruke en av bilens usb port), så jeg har brukt en av medfølgende splittere og koblet begge kablene fra Nomad i en usbport...og det funker :)

jlan

BeGood har en ny type trådløs Model 3 lader for ekstra store telefoner. Jeg så ikke den før jeg bestilte den gamle typen, men den virker ihvertfall OK.

Tesla kommer også med sin egen: https://www.tesla.com/support/model-3-wireless-phone-charger
2016-2019: TMX 90D AP1
2019-2021: TM3 LR AWD HF
2021-2021: TMY LR
2021-        : TM3 LR 82kWh HF

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA