Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Modell s slår leaf

Startet av Maraha, lørdag 25. februar 2012, klokken 01:50

« forrige - neste »

Maraha

Skal bytte hjullageret på min Kewet City Jet, 96-modell. Tenkte å ta oss en tur på Biltema, men lurer på hvilket bilmerke (evt. mål) jeg må kjøpe for at det skal passe til min Kewet. Har prøvd å spørre der ute før, men har da fått til svar "øh, duh, dårr fins jo sje ngen bil så hette Kewet, e du heilt domme eller..." så der var det jammen meg ikke mye hjelp å hente.

Go-carter

TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

hkaspenberg

Sitat fra: Maraha på søndag 12. februar 2012, klokken 21:58
Skal bytte hjullageret på min Kewet City Jet, 96-modell. Tenkte å ta oss en tur på Biltema, men lurer på hvilket bilmerke (evt. mål) jeg må kjøpe for at det skal passe til min Kewet. Har prøvd å spørre der ute før, men har da fått til svar "øh, duh, dårr fins jo sje ngen bil så hette Kewet, e du heilt domme eller..." så der var det jammen meg ikke mye hjelp å hente.
De som bygger Buddy på Økern har alltid hatt fornuftige priser på deler. Ta først kontakt med dem. Forøvrig er jobben med å bytte hjullager temmelig enkel på disse bilene. Ingenting som på presses av eller på.

;-D Hans
Oslo: Kewet5 ("Knerten") 1999-2007 (85k km) == P106E ("Dorsken") 2007-2009 (25k km) == Think Classic ("Tupper") 2009-2012 (ca 40k km) == P iOn ("LilleSvarten") 28/3-2012-29/5-2019 (60k km) == TM3DLR ("Justin E") 8/3-2019- (6500 km)

Maraha

Flott, takker for hjelp! Var forøvrig ikke noen lett jobb å få av hjullageret, måtte av med litt rustne skruer og diverse andre deler som satt fast... Men nå er det av og klar til å fikses!:)

eljet

hjul lager kan nok også supleres av den lokale Tools butikken
ellers så er det gjerne fiat panda deler i den
da kan du kontakte mekonomen eller hellanor å få hjelp
Sveio nord for Haugesund
(x) Kewet 4  fra 94
(x) kewet 2 fra 93
(x) Kewet 2 fra 92
Kjørt 10 000 km med Kewet

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA