Da har jeg fått min "nye" brukte Reva, men er det en i-modell?

Startet av Olemann, onsdag 28. desember 2011, klokken 23:35

« forrige - neste »

Olemann

Trenger hjelp fra dere eksperter på dette.  Nettopp hentet min 2008 modell Reva.  Og surfet og surfet, men ikke funnet svaret på om dette er en i-modell eller ikke.

Den har:

i-merket på siden foran, men ikke bak
buet frontrute
skivebremser foran
antenne på taket, men ingen radio
Ebersprecher dieselvarmer som er ettermontert
Boost funksjon på dashbord

Den har ikke:
skinnseter
radio
AC

Noen som vet?

edyrli

Det er en Reva i. Reva i kom tidlig 2008 så regner ikke med noen AC eller DC modeller har blitt solgt da. Skivebremser foran var også en av oppgraderingene som kom på Reva i.
2021 BYD Tang
2020 SEAT Mii Electric
1996 Suzuki LS-650 Savage

Olemann

Sitat fra: edyrli på fredag 30. desember 2011, klokken 09:35
Det er en Reva i. Reva i kom tidlig 2008 så regner ikke med noen AC eller DC modeller har blitt solgt da. Skivebremser foran var også en av oppgraderingene som kom på Reva i.

Ja, snakket i dag med en Indisk mekaniker på Enviro Bil, og han så bilen og bekreftet at det er en i-modell.
Legger det ut her da det kanskje kan ha interesse også for andre.

elektrolux

Det var ikke tilfeldigvis Vinay Kumar som reiser verden rundt som kunde støtte? Se han største på disse bildene?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Olemann

Nei, jeg kjenner han ikke igjen der, så var nok en annen person.

ravn

Jeg har møtt denne karen, han byttet en kondensator i laderen min en gang :)

Ellers så er det en AC dersom den har B på girbryteren.
(DC modellene hadde R-N-E-F valg)
Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA