Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: De (dvs. vi) som kjøper elbiler nå er innovatører

Startet av SvenF, lørdag 11. februar 2012, klokken 13:26

« forrige - neste »

Boogie

Jeg kunne godt tenkt meg en list langs kanten av døren slik at jeg ikke får skader når jeg åpner døren i en trang garasje. Noen som har sett det noe sted?
Tønsberg:
Nissan Leaf 2012 EU
Nissan Leaf 2017 30 kW Norsk
Venter på Tesla M3...

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt ca 500 000 km.

vangli

Jeg har kjøpt noen av disse:

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Styling/Eksterior/Dorstopper-333115/, den nederste gjennomsiktige.

De er billige og kanskje tilstrekkelig for noen. Jeg venter nå bare på litt mildere vær før jeg setter dem på.

Mvh Bent
Leaf eier fra 24/1-2012

LarsE

Sitat fra: TimeBandit på torsdag 02. februar 2012, klokken 23:17
Sitat fra: Thomas Parsli på torsdag 02. februar 2012, klokken 22:18
Bilen har låsbart "ladecover" (den svarte greia) og de har til nå bare vært tilgjengelig i Japan.

Thomas

Det stemmer ikke helt. Jeg fikk min lif tidlig i november, og kjøpte da med låsbart ladecover.
Handlet hos Brennes Auto, Sarpsborg.

TB

Jeg fikk også ladecover levert med bilen og synes det går relativt greit å montere. Hindrer at det fylles opp med snø i luken og har et håp om at det skal gjøre det litt vanskeligere å stjele ladekabelen til 6800,-. Har også en liten kodehengelås liggende i bilen, men den har vært mer plundrete å bruke pga smeltevann som fryser og vanskelig å lese tallene i mørket...  Så jeg har brukt ladecoveret sikkert 9 av 10 ganger jeg lader tipper jeg. Kanskje det endrer seg til våren/sommeren?  ;)
Stavanger - Sky Blue Leaf med solcelle levert 13.01.12

Thomas Parsli

Hva betalte dere for ladecover?
Og anbefaler dere det, eller blir det plundrete?

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Jonny

Jeg har også lister fått montert lister på min Leaf.
Det er litt for mange som bare slenger opp dørene når de står parkert på siden av meg, så jeg skulle ha lister! :o
Kjører Rød Nissan Leaf.

Rasmus.B

Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

Aspiranten

Jeg har ikke fått noen skader i mine sidelister på de eldre bilene jeg har. Kjøpesenterbulkene har kommet høyere opp og inn i metallet på dørene, til tross for beskyttelseslister. På Audien ser listene kjempekule ut, men de matcher ikke Leafens design i særlig grad synes jeg, så vi dropper det på den.
Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA