Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan forlenge rekkevidden om vinteren

Startet av gyathaar, søndag 05. februar 2012, klokken 00:25

« forrige - neste »

Kryten

Rød LEAF hentet 30.6.2012  - EL 17307

ELM327 med bryter for CAR-CAN til EV-CAN

BE

Sitat fra: unak på tirsdag 13. november 2012, klokken 17:18
Finnes det en Android gratis-app idag som kan brukes til å tidsinstille varmeapparatet med?
For Samsung s3.

Unak

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Dessverre, nei.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Rio

Sitat fra: unak på tirsdag 13. november 2012, klokken 17:18
Finnes det en Android gratis-app idag som kan brukes til å tidsinstille varmeapparatet med?
For Samsung s3.

Unak

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jada, det ligger en her på forumet. Tror til og med den ligger i en "sticky" tråd, under Nissan Leaf delen.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

BE

Den som ligger på forumet fungerer dessverre ikke på Android 4.0 eller høyere. Altså fungerer den ikke på Galaxy S3.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

unak

Sitat fra: BE på torsdag 15. november 2012, klokken 17:31
Den som ligger på forumet fungerer dessverre ikke på Android 4.0 eller høyere. Altså fungerer den ikke på Galaxy S3.

Det stemmer. Finnes det noen app til android 4.0 i det hele tatt som har tidsinnstilling?
Nissan Leaf (svart)

ehaarberg

Jeg har ikke klart å finne noen dessverre.  Jeg tenkte å foreslå for open wings at det kunne være en tanke at man kunne sette timeren i selve telefonen, slik at telefonen selv sørget for å sende info om oppvarming uten å involvere timeren i bilen.  Har bare ikke fått rotet meg til det enda...
2014 Tesla Model S - inngangen til hel-elektrisk famile
2012 Nissan Leaf - pensjonert pendlemaskin

Ronny

el-Clio -97
I-MIEV -11 Solgt
Leaf -12

Dj_Devil

Sitat fra: unak på torsdag 22. november 2012, klokken 02:24
Sitat fra: BE på torsdag 15. november 2012, klokken 17:31

Det stemmer. Finnes det noen app til android 4.0 i det hele tatt som har tidsinnstilling?

Søk opp LEAF Manager.....
Der kan du stille tid på AC.
Den har en gratis og en betalings app. Med betalings appen så slepper du reklame og du kan aktivere widget.
Ga opp og prøve konvertere min Opel Calibra.
Er stolt eier av Nissan Leaf 2012 mod.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA