Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan forlenge rekkevidden om vinteren

Startet av gyathaar, søndag 05. februar 2012, klokken 00:25

« forrige - neste »

bno

Er veldig fornøyd med den modda appen. Det som hadde vært greit hadde vært om man kunne endret data for veihjelp mer generisk dvs. at man bruker data som gjelder og følger med bilen i tre år gratis og det første året inkludert fri for støm (...) Da er veihjelp Norge 800 800 97. Kan noen se på det som er inne i dette, men må jeg så må jeg. ;D Tror bare at Nissan hadde syntes det var ok oxo samt at det favner mer generisk som nevnt.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

BE

Jeg kan ordne dette på mandag når jeg er tilbake på Windowsmaskinen på jobben. Jeg la inn NAF veihjelp fordi det var det nummeret jeg hadde tilgjengelig, jeg fant ikke veihjelpnummeret til Nissan. Jeg kan oppdatere versjonen, og sender den til Lars slik at han legger den ut til alle sammen.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

bno

BE
Kjempe fint det. Takk!! ;D

Hva som skal tas med kan man vurdere, men det som står på side 2 i Service / garantiheftet gjentas her:

Nissan Vedlikehold

Se vedlikeholdskapittelet for flere detaljer.

NISSAN ELEKTRISKE KJØRETØY PAN EUROPEISK VEIHJELP

For veihjelp i Norge, ringer du:   800 800 97
For veihjelp i utlandet ringer du: +47 815 70 481

ovev

Hadde problemer å finne veihjelpnummeret jeg også og kontaktet da Nissan via chatten i carwings. Jeg fikk da oppgitt 815 56 232. ???
2012 Nissan Leaf blå hentet 8/12 solgt
2015 Toyoty Yaris solgt
2018 Kia Niro PHEV
Hyundai Kona EV solgt
VW E-up! Entry bestilt

bno

Mottok bilen mandag og i garantibeviset side 2 der står de data jeg la inn i forrige post. Må gå ut fra at dette er riktig (...) ::)

BE

Jeg ringte nummeret som bno oppgav, og det stemmer bra. Jeg legger det inn på appen.

Edit: Jeg har sendt oppdatert fil til Lars. Tilgjengelig her

bno

Haavard

Sitat fra: Haavard på torsdag 26. januar 2012, klokken 17:42
carwings fungerte fint i demo mode på min Samsung Galaxy Nexus :)

Får samme feilen som mange andre med ICS (android 4.x) att programmet "force closer" ved innlogging. :(

Men men det virker på kjerringa sin android 2.3 så me greier oss :)

Dette er vel noko Nissan må fikse så må vel smøre meg med tolmodighet til dei får ut fingeren.
Tesla Model S 85 (2014)
Nissan Leaf (2012)

BauDemo

Min app Open wings fungerar på ICS.

Sitat fra: Haavard på fredag 03. februar 2012, klokken 12:22
Sitat fra: Haavard på torsdag 26. januar 2012, klokken 17:42
carwings fungerte fint i demo mode på min Samsung Galaxy Nexus :)

Får samme feilen som mange andre med ICS (android 4.x) att programmet "force closer" ved innlogging. :(

Men men det virker på kjerringa sin android 2.3 så me greier oss :)

Dette er vel noko Nissan må fikse så må vel smøre meg med tolmodighet til dei får ut fingeren.
laddplats? -www.uppladdning.nu
nikometer? - www.evmonitor.info

Leafy

Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

erikf

Fungerer glimrende, tusen takk for arbeidet!
Fulgte oppskriften i første post, "kompilerte" min egen, med litt egne oversettelser, men ble logget ut til stadighet, fikk ikke oppdatert status uten å forsøke en del ganger først. Samme med å slå på klimaanlegg.
Lette litt etter løsning, tenkte andre måtte ha opplevd det samme, så jeg fant denne posten:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,4736.msg45568.html#msg45568
med et par oppdaterte filer som jeg ikke tror er nevnt i første post med oppskriften. Kanskje oppskriften burde vært oppdatert med denne infoen?
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

gyathaar

oppdaterte første post med link til endringer for innlogging :)

Bil2

Hjeeeelp. Har oppgradert en Samsung Galaxy S2 til siste Androidversjon, og nå nekter Carwings å fungere. Den forsøker å logge seg inn, men stopper og fryser hele telefonen. Har avinstallert og prøvd på nytt uten at det hjalp. Flere som har hatt problemer?
Oslo
Blå Leaf 10.02.2012. Solgt
Kobberfarget Leaf 2018 40 kWh

BE

Applikasjonen er ikke kompatibel med Android 4.0 ICS. Mens vi venter på at Nissan skal somle seg til å oppdatere versjonen må vi bruke andre programmer. Openwings fungerer på 4.0

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA