Hovedmeny

Kundeservice

Startet av Vikan88, fredag 21. juni 2019, klokken 12:38

« forrige - neste »

Vikan88

Sitter i telefon til kundeservice, har ventet nesten 2 timer nå...aldri opplevd lignende andre plasser. frustrasjon

Sunhome

Jeg satt 2 timer i går, og 2 timer i dag, ingen svar.. Nå er det strake veien til nærmeste service center!

SurSnasen

Dessverre underkapasitet (så til de grader) på Teslas kundeservice. For å få byttet utleveringsdag (fra en dag jeg hadde tydelig gitt beskjed om at de IKKE måtte sette meg opp på), sendte jeg fem mailer, og ringte åtte ganger i snitt ca 40 minutter før jeg omsider kom gjennom på kundeservice.

Når jeg først kom gjennom, dagen før jeg skulle ha utlevering (begynte å ringe og sende mail nesten to uker før), så var det heldigvis ei hjelpsom dame som fikk flyttet utleveringen.

Så man må bare smøre seg med tålmodighet, og prøve. Skulle tro de hadde lært av mars-rushet, men den gang ei. Men det blir jo baksiden av medaljen når Tesla velger å kjøre på med kvartalsrush.

Motorwatt

Sitat fra: Vikan88 på fredag 21. juni 2019, klokken 12:38
Sitter i telefon til kundeservice, har ventet nesten 2 timer nå...aldri opplevd lignende andre plasser. frustrasjon
Hjelper ikke å klage her  :D. Du må nok bare venne deg til det.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

N0ya

Det virker som det kan være veldig sporadisk aktivitet/pågang på kundesenteret. Jeg har vært i kontakt med kundeservice på telefon hver dag denne uken på ulike tidspunkter og har enda tilgode å vente mer enn 20 minutter for å komme gjennom. Jeg bruker da tastevalg 1-2-2.
2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

Klykken

Ring sekundet de åpner. 0730.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Sunhome

Åpner ikke før 09.. Gjorde akkurat det, fortsatt 2 timer uten svar..

Vikan88

Sitat fra: Motorwatt på fredag 21. juni 2019, klokken 12:48
Sitat fra: Vikan88 på fredag 21. juni 2019, klokken 12:38
Hjelper ikke å klage her  :D. Du må nok bare venne deg til det.

En plass må man få ut frustrasjon :P

Larmod3

Aldri måtte vente mer enn et minutt eller to. Ringer de når de åpner om morgenen, så har aldri opplevd noe problem.
TM3 LR AWD
Bærum

warfair

I stor grad har jeg alltid fått svar i løpet maks 5-10 minutter. De gangene jeg har sendt epost har disse blitt besvart gjerne 2-3 minutter etter jeg har sendt. Det har hendt en gang at jeg ikke har kommet gjennom på telefon, da hadde jeg ventet i 15-20 minutter, hvor jeg får melding om at de pga kapasitet ikke kan besvare henvendelsen og samtale brytes.

Mine henvendelser har stort sett vært på formiddag, mellom 09-11.

stefse

Har meldt fra før om at de må lage en chat evt. med voice mulighet. I det minste må de ha en callback funksjon. Til og med skattetaten har fått dette.
Gnukking i timesvis på tlf hører hjemme på 1900 tallet.
Tesla Model3 LR AWD 2019
VW eGolf - solgt

ohowl

Sitat fra: N0ya på fredag 21. juni 2019, klokken 12:49
Det virker som det kan være veldig sporadisk aktivitet/pågang på kundesenteret. Jeg har vært i kontakt med kundeservice på telefon hver dag denne uken på ulike tidspunkter og har enda tilgode å vente mer enn 20 minutter for å komme gjennom. Jeg bruker da tastevalg 1-2-2.

Hva slags problemer er det som fører til et behov for å snakke med dem på telefon hver dag en hel uke?
2015 Leaf EU-Tekna
2017 Tesla Model X 100D
2019 Tesla Model ≡ LR AWD

bjornskj

Sitat fra: ohowl på lørdag 22. juni 2019, klokken 13:31
Hva slags problemer er det som fører til et behov for å snakke med dem på telefon hver dag en hel uke?
I mitt tilfelle så var det at jeg skulle hente bil men ikke hadde mottatt en FI. Noe som viste seg å være en kjempeutfordring samt skape problem den dagen da jeg skulle hente den. Av de mange utfordringer folk har hatt med utlevering så trodde jeg at å betale for bilen ikke skulle bli en av de, skulle jo tro at Tesla vil ha penger for bilen liksom... :-X

Og i motsetning til de andre her så klarte jeg aldrig å komme igjennom på telefon, enten fordi jeg ga opp etter å ha ventet opp til  1 1/2 time eller at de bare brøt.

123kris

Har aldri klart å komme gjennom på telefon, har gitt opp etter 30 minutters venting hver gang. Har forsøkt å ringe tidlig, midt på dagen og sent. Av 5 sendte mail har jeg fått svar på 2, og på de 2 svarene brukte de 16 dager.
2024 - TMY LR
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

Torair

Ser ut som at Tesla skal kutte ut telefoni, og kun gå via app'en for henvendelser:

https://elbilforum.no/index.php?topic=46923.0

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA