Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan modifisere amerikansk android carwings app til å virke i norge

Startet av Ladefabrikken, mandag 23. januar 2012, klokken 21:09

« forrige - neste »

Ladefabrikken

1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

keca

Det var også med blått der. På ebay er det flere forskjellige, bare søk på: nissan led logo

Vet ikke helt om jeg vil ha det på, men skal da bestille fra ebay.

Jeg har ikke noen Leaf enda, så hvis noen husker størrelsen på nissan logoen foran og bak på bilen i hodet....
Var litt forskjellige størrelser der. Kanskje blått foran med konstant lys og rødt bak som lyser da jeg bremser.

Uaktuelt hvis de lyser alt for mye da. Tror vel egentlig ikke at disse er lovlige, har sett mange lastebiler med det da.

Ligner ganske mye på disse: http://ev.nissan.co.jp/LEAF/OPTION/dop.html

Er en del av de blå ringene på ebay også, men har ikke sjekket opp så mye, og igjen... jeg har ikke
noen Leaf enda så hvis noen har diameteren på disse i hodet....

Følte vel at det som ser bra ut på den japanske siden er de små leppene foran og bak, ser ut som de koster en formue
og jeg finner ingen mail der så jeg kan kontakte de heller (har klikket rundt mye der)

Jeg skal jo ha hvit bil, og da fått svarte lepper foran og bak. Og kanskje svart spoiler (noen som vil bytte mot en hvit?)
Lakkere det blanke inni lyktene svart, svarte speil og svarte felger.

Men, det blir nok litt rånete. Dette er jo bare en bil som skal brukes!!!
Nissan Leaf, hvit. Levert 24. januar 2012. 86 000km

Aspiranten

En stylet Leaf kan være kjempebra for renomeet til elbiler da  :)

Kjør på i say  :D Hvis jeg er i nærheten en gang kommer jeg innom og tar bilder av den.
Nissan Leaf

cra

Sitat fra: Lynet på mandag 09. januar 2012, klokken 20:48
Men jeg vil ha med blått lys  ::)

Som blinker!  ;)  :D

Sitat fra: keca på mandag 09. januar 2012, klokken 23:06
Men, det blir nok litt rånete. Dette er jo bare en bil som skal brukes!!!

Er det noen biler som blir mer brukt enn rånebilene da? Synes det sitter noen i dem støtt, og motorene på dem går vel sjeldent kalde. ;)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

kenmyh

Jeg skal lakke lyktene på min Leaf sånn, når jeg får min! :) Blir nok kult med svart bil, svarte lykter og svarte sommerfelger! :)
Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

keca

Lakkering av lykter tar jo litt tid, men ikke vanskelig da.

Link til guide her:

http://www.mynissanleaf.com/viewtopic.php?f=37&t=5622

Grei å kikke gjennom før man begynner...
Nissan Leaf, hvit. Levert 24. januar 2012. 86 000km

snurre100

Så var http://www.ebay.com/itm/270751729349?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 bestlit.Greit med plass til ladedingsen.Selv om den er full av snø...
Venter på Kia E Niro

bno

Har funnet denne organiseren billigere. Legger inn en link imorgen.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

snurre100

Det har jeg også.Problemet var at de ikke tok Paypal.Og det var dyrt å få sendt det til Norge.Å kjøpe ting i U.S.A med norsk kredittkort er ikke alltid like lett.Når kredittkort adresse og shipping adresse ikke er den samme,kan det bli vanskelig.
Venter på Kia E Niro

daggad

Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Ollie

Hei. Har en disse, kjøpte den med bilen fra USA. Ser at jeg ikke har bruk for den og selger den gjerne til noen som har bruk for den. Orginal fra Nissan og kommer med orginale resirkulasjonsposer(uåpnet)

SOLGT!

BE

Hei Ollie, har sendt deg en PM

Edit: Var vist en e-post..

Edit 2: Da var kassen kjøpt og betalt.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Strandbu

Er vel ikke en gadget, men har noen erfaring med hundebur som passer til Leaf'en?
Mottatt Sølv Leaf fra Ålgård Auto 11.01.12!!!
125000Km

TMX75D Jan19

Lynet

Sitat fra: Strandbu på mandag 23. januar 2012, klokken 13:28
Er vel ikke en gadget, men har noen erfaring med hundebur som passer til Leaf'en?

Mitt hundebur på ca 60x40 passer utmerket både i baksete og bagasjerom, men du sier ikke noe om hvor stor hund du har?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA