Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Takstativ og 3 barnester til Leaf?

Startet av iOnas, tirsdag 17. januar 2012, klokken 07:53

« forrige - neste »

VG

Sitat fra: frankols på onsdag 03. april 2013, klokken 23:24
Sitat fra: VG på onsdag 03. april 2013, klokken 20:30
men ser at det er en funksjon for oppdatering av km stand.

Hvilken funksjon er det du mener her ?

Det ser ut som det er en "pop up" når jeg logger inn med nettbrett/ android, mens fra pc med windows kommer den ikke. Kanskje en må slå av pop up stopper?
Haugesund
Sort Leaf, januar 2013

frankols

Sitat fra: VG på torsdag 04. april 2013, klokken 22:19
Sitat fra: frankols på onsdag 03. april 2013, klokken 23:24
Sitat fra: VG på onsdag 03. april 2013, klokken 20:30
men ser at det er en funksjon for oppdatering av km stand.

Hvilken funksjon er det du mener her ?

Det ser ut som det er en "pop up" når jeg logger inn med nettbrett/ android, mens fra pc med windows kommer den ikke. Kanskje en må slå av pop up stopper?

Hm... aldri sett noe slikt nei....

frankols

Nå kjørte jeg til jobb og hjem igjen tirsdag, onsdag, torsdag og fredag sist uke, og i går.
Det som er registrert på Carwings kjørehistorie er en tur på onsdag og en tur i går.
Turen på onsdag står oppført med 0 (null) km, mens den i går står oppført med 10 km.
Det er 19 km hver vei.....
Håpløst !!

Rasmus.B

Det er jo noe rart med klokken din også, kanskje det er en feil med carwings og navi i bilen din. Klokken skal jo oppdateres fra GPS.
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

frankols

Sitat fra: Rasmus.B på tirsdag 09. april 2013, klokken 08:51
Det er jo noe rart med klokken din også, kanskje det er en feil med carwings og navi i bilen din. Klokken skal jo oppdateres fra GPS.

Ja stemmer det, den viser en time for lite.


frankols

Sitat fra: frankols på tirsdag 09. april 2013, klokken 08:31
Nå kjørte jeg til jobb og hjem igjen tirsdag, onsdag, torsdag og fredag sist uke, og i går.
Det som er registrert på Carwings kjørehistorie er en tur på onsdag og en tur i går.
Turen på onsdag står oppført med 0 (null) km, mens den i går står oppført med 10 km.
Det er 19 km hver vei.....
Håpløst !!

Snakka med ei dame på Nissan som skulle sjekke opp hva som er galt.
Hun sa det hadde vært problemer med Carwings siden februar, men min har aldri vist riktig.

KaiRK

Flere med Carwings problemer i dag? Har ikke fått kontakt siden midt på dagen i går...
Larkollen
2012 Leaf Sølv
2014 TMS 85 Brun
2015 Cannondale Tramount 1

Lysholm

Er det noen som kommer inn på Carwings i dag?
Hilsen Espen
Trondheim

Sort Nissan Leaf Tekna, reg 13.12.2013
Obsidian Black TMS 60D, reg xx.01.2017

akseln

Min bil har sluttet å melde fra om lading, klima m.m. Siste melding var 28.1.  Har sjekket innstillingene i bilen og de ser ok ut.

Fungerer dette for andre?

BE

Sitat fra: Akseln på tirsdag 04. februar 2014, klokken 13:27
Min bil har sluttet å melde fra om lading, klima m.m. Siste melding var 28.1.  Har sjekket innstillingene i bilen og de ser ok ut.

Fungerer dette for andre?
Det er det samme hos meg.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

ragnasan

samme her. Får ikke ladepåminnelse og varsel om lading stoppet.
Trondheim
Nissan Leaf -2012  150 000km 19.02.19
Kjører Trondheim - Orkanger T/R daglig.
2006 Peugeot 307 SW hdi 7 seter. (reserve)

fws

Jeg hadde en periode i januar der carwings "hostet og harket" en del, men den er tilbake i sitt vante mønster nå. Så dere får håpe at det løser seg snart.
Nissan Leaf Acenta
Norsk
Levert oktober 2013

Belloq

Samme her også, null mail og få om dagen.
P85 2014

cra

Når dere nevner det; trur ikke jeg heller har fått e-post om avsluttet lading i det siste....
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Sverre_E

Blå Leaf. April 2012. Vår første elbil! Og eneste bil...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA