Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Takstativ og 3 barnester til Leaf?

Startet av iOnas, tirsdag 17. januar 2012, klokken 07:53

« forrige - neste »

iOnas

Har ikke fått brukt Carwings siden 29. Desember. Får ulike meldinger som for eksempel: "bilstatuskontroll ikke korrekt avsluttet, prøv igjen senere". Har begynt å venne meg til å bruke og like Carwings, er det endre som har vært borti liknende problem? Jeg får logget inn (med applikasjonen),  men ikke oppdatert status, slått på lading eller slått på varmen.
Bosted: Nordmøre.

iOnas

Har vært i kontakt med Nissan Support, de opplyser at dette er en sak som er eskalert oppover i systemet, og at det gjelder flere. Jeg venter i spenning, kjedelig å sette seg inn i kald bil når man har blitt godt vant.
Bosted: Nordmøre.

Aspiranten

Nissan Leaf

daggad

Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Aspiranten

Nissan Leaf

daggad

Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

ovev

Fungerer helt greit for meg både via PC og mobil (Open wings på Android)
2012 Nissan Leaf blå hentet 8/12 solgt
2015 Toyoty Yaris solgt
2018 Kia Niro PHEV
Hyundai Kona EV solgt
VW E-up! Entry bestilt

Sualc

Jeg har også problemer med å logge meg inn via iPhone og iPad, jeg har fått noen tyske gloser i et par dager, og i dag så står det "en ukjent feil har oppstått"... :(

Nissan Leaf, kjørt siden 9. november 2011.

Tesla Model S, kjørt siden november 2013.

Joachim

Jeg har også "ukjent feil oppstått". Får logget på nettsiden med brukerid, men får feil 06 når jeg prøver å starte varmen. Hvis jeg logger på nettsiden med e-post får jeg beskjed om å aktivere CarWings. Pleier å bruke Epost på nett- rart.

Damen på support kunne ikke se at noe var galt og sendte saken videre inn i systemet...

Lynet

Jeg også har problemer med Carwings, bør vi ikke alle gå sammen via foreningen slik at vi kan be Nissan om å få skikk på dette.
Tenker da spesielt på to ting:
- at det tar alt for lang tid å oppdatere
- få et valg uten flash som sluker mye energi fra pc mens man venter på oppdatering....
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Kjeldsen

Det kan godt være at Carwings var nede i 14 - 15 tiden i dag. Jeg prøve å logge meg inn med iPhonen men fikk feilmelding ved innlogging. En halvtime senere virket det imidlertid bra igjen. Første gang jeg har hatt problemer, og jeg bruker Carwings fra iPhone flere ganger daglig.
Stavanger. Lykkelig Leaf-eier siden 06.12.2011.

iOnas

Kommer fortsatt ikke inn, hverken med iPhone eller nettleser på pc. Kontaktet support nok en gang, og fikk ikke noe fornuftig svar (annet enn at de jobbet med saken).

Har noen forresten prøvd å klikke på "Kontakt" i iPhone appen?

- Man kommer til en telefonsvarer som forteller at tjenesten (?) kun er tilgjengelig for chess kunder med registrert kontantkort.

Jeg begynner å miste tålmodigheten med nissan support og carwings, det virker ikke som de har kapasitet eller kunnskap til å følge opp.

Når jeg nå logger inn via nettleser får jeg melding om å aktivere carwings >:(

Bosted: Nordmøre.

akseln

Forsøk å resette brukeren din fra bilen. Fungerte for meg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA