Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Takstativ og 3 barnester til Leaf?

Startet av iOnas, tirsdag 17. januar 2012, klokken 07:53

« forrige - neste »

BE

All kommunikasjon fra bilen til omverdenen er nede hos meg. Sist oppdatering / kommunikasjon med server var 6. november. Det er god dekning over alt hvor bilen befinner seg.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Grønn Bil

Det kan virke som om en ganske stor gruppe har biler som sluttet å kommunisere med omverdenen rundt 6.november en gang - I tillegg til en litt mindre gruppe som har mer "normale" problemer med Carwings.

Vi er i alle fall i 6.november - gruppen, og venter i spenning på en tilbakemelding om hva dette skyldes

cra

Jeg veit ikke hvor mange som har dette problemet, men jeg tror det er viktig at alle som har det sier fra til Nissan om det, så de skjønner omfanget. Jeg var på chat'en med dem i sta, og de vet ikke noe mer, men sier at et teknisk team jobber med saken. Jeg vet godt hva det betyr.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Haavard

Hadde problemer med Carwings tidligere i månden men har virka heilt fint dei siste 2-3 dagene :)
Tesla Model S 85 (2014)
Nissan Leaf (2012)

Ogi

Vi har fått feilmeldninger fra Carwings siden 09/11/2012.

MARIUS_EL

Ikke hatt kontakt med bilen siden 06.11. Hadde bilen på service, trodde det hadde med det å gjøre...

eivisa

Bare husk å send meldig til nissan om problemet med carwings.
Har purret på de siden 7.11, og spurt flere ganger om hva som er problemet. Men får ingen informasjon...
Fikk dette svaret siste gang ??? ??? >:(:

Hei xxxxx
Takk for din hendvendelse til Nissan Nordic Europe.

For å hjelpe deg bedre med denne saken trenger vi litt mer informasjon-
kan du vennligst forklare, hvem er din forhandler?

Med vennlig hilsen xxxxxxxxx
Quality & Network
Customer Service Coordinator
Osterøy

Kjører nå Nissan Leaf rød levert 07.11.2011. Kjørelengde: 202000km 07.10.2019
Ford Focus Titanium 1,6TDCI 2011mod.
El-sykkel Emotion Neo Cross
Hymer 698B bobil m/fiat ducato 3,0 Automat 2013mod.
Solgt:Saxo 2001mod. Kjørt 166000km på originalbatterier. Totalt 175000km skiftet 1 batt.

Øststua

Jeg har også en av de Leaf´ene som rundt 6. november mista kontakt med omverdenen... Jeg har meldt fra til Nissan via chat... Tvi, tvi...
Aurskog-Høland. Fra og med 30. januar 2012, en glad eier av en sølv Leaf! :-)

bno

6.11 mistet jeg også kontat med CW informasjon senter og her er svaret jeg fikk i dag.
I forbindelse med din henvendelse vedrørende Carwings har jeg nå opprettet en sak for deg. Vårt tekniske team jobber med å løse denne saken. Saken har høy prioritet.
Vi vil ta kontakt med deg så snart vi får tilbakemelding fra vårt team.


Vi håper at dette er til hjelp. Du må gjerne ta kontakt med oss hvis du har flere spørsmål.

Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Arha

Det kan virke som om teamet består av gamle bilmekanikere..
Opel Ampera-e fra 31/5 2017, passert 59000 km juni 2020.
Nissan Leaf 2012 - 2017, solgt etter 96000 km.

eivisa

Purret på de idag. Fikk endelig svar. De sier at de ikke vet hvor feilen er... ??? ??? ???
Osterøy

Kjører nå Nissan Leaf rød levert 07.11.2011. Kjørelengde: 202000km 07.10.2019
Ford Focus Titanium 1,6TDCI 2011mod.
El-sykkel Emotion Neo Cross
Hymer 698B bobil m/fiat ducato 3,0 Automat 2013mod.
Solgt:Saxo 2001mod. Kjørt 166000km på originalbatterier. Totalt 175000km skiftet 1 batt.

Mhagen3

Min har vært nede i ca 2 uker.... Ikke meldt feilen ennå

Rasmus.B

Jeg mener at det er viktig at alle som har denne feilen melder fra til Nissan kundeservice så snart som mulig. Kanskje det da blir litt fortgang i saken. Det har vel allerede tatt for lang tid syns jeg.
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

BE

Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Lynet

Sitat fra: Arha på fredag 16. november 2012, klokken 14:33
Det kan virke som om teamet består av gamle bilmekanikere..
Da hadde det vært fikset med en gang  >:(

Synes ikke forumet skal inneholde hets mellom yrkesgrupper, vi finner litt av hvert i alle yrkesgrupper.....
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA