Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Takstativ og 3 barnester til Leaf?

Startet av iOnas, tirsdag 17. januar 2012, klokken 07:53

« forrige - neste »

Rio

Sitat fra: gyathaar på søndag 09. februar 2014, klokken 20:14
Ah. eposten ser helt ut som den kom kommer når man slår av eller på.. tenkte ikke på at den emailet nåværende status..

Ja.. den serveren fungerer for meg...

9005 feilen kommer som regel hvis noe har hengt seg på brukeren et sted inne i carwings systemet...
hadde det i noe døgn en gang tidligere for noen måneder siden.. greide da å få det til å løse seg opp ved å bruke den japanske serveren en stund...
(merk at i alle fall tidligere hvis man brukte denne serveren ville man bli låst ut av den europeiske serveren (og webside) i noen timer å få 9005 pga av dette.. .. har ikke forsøkt på en stund så vet ikke om det fremdeles er sånn)





Jeg glemte å fortelle deg om en annen bug, som er at "Oppdater"-knappen blir uresponsiv. Appen "ser" at man trykker på knappen (den endrer farge et øyeblikk), men gjør ingenting (ingen "logger inn", osv.). Man må gå til "Oppsett"-siden og klikke på "Logg inn" manuelt.

Det ser ut til å forekomme av to forskjellige årsaker:

1) Å sette nettbrettet i Flymodus og ta det ut igjen.

2) Når det er problemer med serverne, og den ev. får feilrespons. (Men jeg har sett sett det skje uten feilrespons også.)





Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

gyathaar

Skal sjekke om jeg greier å gjenskape det

frankols

Er det andre som ikke får fram kjørehistorikken for siste uke ?
Hos meg er siste dagen som vises 4. mai......

HoeggenEL

Sitat fra: frankols på mandag 12. mai 2014, klokken 09:17
Er det andre som ikke får fram kjørehistorikken for siste uke ?
Hos meg er siste dagen som vises 4. mai......

Går muligens noen dager før historikken blir synkronisert mot serveren?
Siste tilgjengelige kjørehistorikk er 7. mai hos meg nå.
LEAF Acenta 2014 (26/3-14 - 15/3-19)
LEAF Acenta 2019 (15/3-19 ->)

Rio

Klima- og ladekontroll fungerer fint, men ladestasjonsoppdateringer har den ikke klart på ca én uke, og heller ikke overføring av data til nett.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

lxm

Kjører White Pearl/black Tekna 2018
Melhus, Sør-Trøndelag

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA