Feilmelding ved bestilling

Startet av StanErwing, tirsdag 30. april 2019, klokken 22:22

« forrige - neste »

StanErwing

Forsøkte å legge inn en bestilling på en Model 3 i dag.  Etter at alle valg er gjort, kredittkort info lagt inn og jeg trykker "bestill" får jeg opp "Det oppsto en feil ved behandlingen av bestillingen din tesla - prøv igjen".  Forsøkt både via mobil og pc.

Noen som har vært borti det samme?

bjoff

Har ikke opplevd dette selv, men har sett rundtom at andre har hatt problem med norske tegn (ÆØÅ) på sider hvor man legger inn kredittkort hos Tesla.

Har du noen slike som kan endres til mer internasjonale tegn?

StanErwing

Takker

Må ha vært en bug i går kveld, forsøkte igjen og det gikk igjennnom.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA