Hovedmeny

2019.12.1 d9eaf40

Startet av JorEl, fredag 26. april 2019, klokken 09:41

« forrige - neste »

JorEl

Vil bare si at den er instalert. Virker som det er fikset litt bugs her og der.
Det jeg merket meg var On-Route Battery Warmup :+1:
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

emmern

Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

JorEl

This release contains minor improvements and bug fixes..

Softwear Updates- Download progress bar..
TeslAtari- improved..
Sentry Mode..
Dashcam..
Web Browser..

On-Route Battery Warmup;
Whenever you navigate to a SuC-station, your vehicle will intelligently heat the battery to ensure you arrive at the optimal temperature to charge, reducing average charge times by 25%.

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

emmern

Enormt skuffende igjen at det ikke er noe NoA... Men veldig glad for bug fixes. Ryggekamera går i svart omtrent annenhver gang jeg kjører...
e-Golf 2018 300 FL

JorEl

Hadde ikke likt det med ryggekamera. Har skjedd av og til, og da føler jeg meg blind.
Håper det ikke er noen "bugger" i bugfixes :P

DagfinnN

Finnes ikke software som ikke har bugs. That's life. Jeg tåler bugs dersom de blir fixet noenlunde raskt og ikke kommer med for mange nye.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

JorEl

Til nå har en kjapp resett fikset alt hos meg. Så jeg er fornøyd med Tesla. Når jeg kjøpte bilen så forventet jeg en god kjøreopplevelse. Det har jeg fått til de grader. Fremdeles lykkelig :)

TeslaModelX

Merker du noe bedre hastighet på browseren?

rfagerdal

Fikk denne oppdatering selv idag, ikke vært å kjørt enda. Oppdaterte mens jeg på jobb så får teste litt hjemover.

JorEl

Sitat fra: ModelS på fredag 26. april 2019, klokken 12:26
Jeg mener bestemt at den er litt raskere. Leste litt på dagbladet, vg, tek , elbilforum.  :)

emmern

Sitat fra: ModelS på fredag 26. april 2019, klokken 12:26

Den er betraktelig raskere, og støtter mye mer.
e-Golf 2018 300 FL

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

JorEl

Har nå utfordret AP der den ikke har klart seg før. Noen plasser klarer den mer, andre enda mer, noen plasser like dårlig. MEn det jeg koser meg mest med er at den styrer bedre inn i svinger og det blir liksom EN kurve, istedet for dårlig inngang og skarp styring midt i svingen. Lekkert, og jeg begynner å glede meg til FSDcomputeren :) :)

Croft

Sitat fra: JorEl på fredag 26. april 2019, klokken 09:41
Vil bare si at den er instalert. Virker som det er fikset litt bugs her og der.
Det jeg merket meg var On-Route Battery Warmup :+1:

Fikk du oppdatering automatisk? Samme specs som deg så litt utålmodig etter å få jeg også  :)

Råde

Da får vi håpe at det er den computeren vi i FSC-fjengen får, da. Jeg begynner å bli mektig lei av 8.4 (kjører gjerne med setebeltealarm som har hengt seg), men gruer allikevel litt for OTA-spøkelset. Erfaringer her beroliger :)

SitatFikk du oppdatering automatisk

De kommer automatisk med ujevne mellomrom. Naboen kan godt få måneder før deg...
e-Golf | X75D

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA