Hovedmeny

Model 3 SR+ forventet levering?

Startet av OAK, torsdag 18. april 2019, klokken 21:00

« forrige - neste »

fandango

spesielt at de har SR+ i inventory nå må jeg si.

Hrc

Jeg bestilte en av de nå i kveld. Så får vi se hvor fort den kan leveres.

Rocklobster

Hmm ja ser de har høyere VIN enn noen som har bestilt har fått, uten at det betyr all verden. Eller har det gått en liten hurtigbåt direkte fra SF til Bergen med et knippe SR+ ? ;)

mecanica vergara

Inventory som ligger ute nå er sikkert fra de som ikke hadde tolmodighet til å vente på SR+ og oppgraderte til LR. De vil bli levert i august/september samtidig med at vi får bilene våre tror jeg.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

123kris

Mitt tips er at dette er biler som har stått i Belgia, ikke blitt solgt i Q2 og nå sendes til Norge. Inventorybilene "slippes" så fort de er i Europa, ikke nødvendigvis når de er i et spesifikt land ifølge min kontaktperson i Tesla :)
2024 - TMY LR
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

Rocklobster

Tror ikke noen hos Tesla heller vet hvordan tildeling fungerer :) Synes bare det er rart at VIN er så høye. Og at utlevering først er om over en måned hvis bilene kommer til landet i morgen. Og at Tesla da har brukt flere måneder etter at de kom til Europa på å få de levert ut. Holder fortsatt en liten knapp på at de er på Triumph Ace.

Slettebo

Jeg har VIN 373XXX liggende i kildekoden. Snakket med Delivery i dag, og fikk opplyst mulig levering i slutten av August. Bilen hadde ikke blitt registrert i Belgia, men var på vei, så regner med den er på en båt på vei over fra San Fran.

Bestilt helt standard bil, sort/sort u.hengerfeste, bestilt 13. april.

Rocklobster

Fikk Vin på bestillingen jeg la inn i forrige uke også nå, 377xxx. Så er nok en båt med mye SR+ på vei, spennende å se når de første får levering. Inventory er nok en sannhet med modifikasjoner, de står nok på samme båt. Ser ikke VIN på inventory uten å betale nå lenger heller ser det ut til.

123kris

Bestilte en sr+ 17 juli. Ingen vin i kildekode på meg enda. Estimert levering i september iflg delivery.
2024 - TMY LR
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

lightningii

Seriøst amatørmessig håndtering synes jeg. Jeg reserverte i 2016 ( dagen det var mulig) la inn bestilling på SR+ 12 april, vi eier en TMX å ingen bil i sikte enda.  Aldri mer skal jeg kjøpe « køplass» hos Tesla!

Parabuthus

Sjekk kamera 8

http://drammenhavn.no/index.php/web2015/webkamera

Er ikke dette RCC Prestige på vei inn til Drammen med forhåpentlig et lass med SR+ ?

Fikk FI og Vin 17/7, men ikke fått noen dato. Håper likevel at min er ombord.
6-seters rød X 75D mottatt 30.12.16. Reservert TM3 29.07.17, men avbestilt i mai 2019. Svart TM3 SR+ U/HF (VIN 372XXX) bestilt 22.06.19 og utlevert i Trondheim 23.08.19. Oktober 2020: Bestilt blå modell Y LR. 09.09.21: Mottatt blå MIC Model Y LR.

Rocklobster

Tviler litt på det siden det er så lenge siden det kom båt til Nederland. Virker som det er masse SR+ på båten som er på vei fra SF nå. La inn ny bestilling 18.07 og fikk skjult vin ila noen dager og mail om utlevering siste uken i august i går. Liten vits i å bestille tidlig ja. Blir nok det samme på Y også.

Zeeshan Sheikh

Hvilken spec har du? Bestilte 17/7 hvit med HF. Verken fått VIN eller mail
TM3 SR+ hvit med sort interiør bestilt 17.07.19

mecanica vergara

Sitat fra: lightningii på torsdag 25. juli 2019, klokken 21:16
Seriøst amatørmessig håndtering synes jeg. Jeg reserverte i 2016 ( dagen det var mulig) la inn bestilling på SR+ 12 april, vi eier en TMX å ingen bil i sikte enda.  Aldri mer skal jeg kjøpe « køplass» hos Tesla!
Vi sitter i samme båt. Hadde Model S når reservasjon ble lagt inn på Model 3 dagen etter lansering i 2016. Byttet med en Model X i 2017. Bestilte SR+ dagen etter åpning for bestilling. Jeg tror vi får bilen før de fleste. Det er i hvert fall ingen grunn til panikk ennå. Husk at en del folk var 100% sikker på at de skulle få sine SR+ i mai. Senk skuldrene så kan vi telle opp nå levering starter. Mest sannsynlig står vi lang fremme i køen. 

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

jkirkebo

Sitat fra: lightningii på torsdag 25. juli 2019, klokken 21:16

Du har ihvertfall fått bestilt ;) Vi som reserverte for en god stund siden og skal ha SR har ikke fått lagt bestilling ennå engang :(
Tesla Model Y LR 2024 (gul)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA