Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rekkevidde

Startet av Evy Elisabeth, fredag 06. januar 2012, klokken 22:39

« forrige - neste »

Evy Elisabeth

Hei!

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med litt veiledning til hvor mye jeg kan selge Keweten min for? Det er en 2003 modell, tre seter, defa vifteanlegg. Har blitt byttet batteri tre ganger og har gått 15000 på nåværende batteri. i dag ville den ikke lade og begynner bare å pipe etter å ha ladet en liten stund, har opplevd dette tidligere og da kommer den seg jo etterhvert men vet jo ikke om den gjør det denne gangen. Ellers så er den EU-godkjent i 2011, tipp topp stand med unntak av at spaken man drar i for å åpne bagasjeluken er løs (trenger kun å feste wireren i bagasjeluken igjen).

Hva tror dere om ca. pris?

Evy

sveander

Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Venteliste på Scoda Vision IV

mohpet

Hei, synd å høre!

Vær obs på temperaturføleren som er plugget i laderen, denne kan være løs eller ha trøbbel. Ta ut den runde kontakten på laderen og sett den skikkelig inn igjen. Forsøk deretter å lade. Om dette ikke hjelper så ta ut pluggen, og sett til lading uten pluggen koblet til. Om dette heller ikke hjelper er det noe annet galt.

Det er feilkoder ift hvilket lys det er på laderen idet piping begynner, og hvilken sekvens lyden har. Se instruksjonshefte for laderen.

P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

Baltor

Stavanger
Peugeot Partner, 4 stk Think Classic og en Rosa Kewet 5 i familien. 
Var med og startet Rogaland Elbilforening. Kan utføre vannservice på både Think og PSA

mohpet

http://elbilforum.no/forum/index.php?topic=4258.0

Dersom det er noe med batteriene, de skal holde 20' km.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA