Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Antall leverte biler

Startet av Radiobil1, tirsdag 03. januar 2012, klokken 21:11

« forrige - neste »

Radiobil1

Utfra diskusjonene her trenger denne luka en egen tråd !

Ser ut til at de som har tenkt og lagd denne bilen ikke har tenkt på alt!

Hvorfor klarer man ikke å lage et rom som er såpass dypt at hele kontakten får plass inni, og det er bare kabelen som stikker ut.
Så lenge man ikke fikk til det så burde jo den dingsen til å sette imellom vært standard

Hvilke andre ting med ladeluka burde endres?
2015 e-up!, 85 000 km  -  2018 e-golf, 22 000 km

daggad

Sitatdingsen til å sette imellom vært standard

Den er vel standard ?
Men jeg er mest bekymret for gjenfrysing. Det har delvis skjedd en gang med meg. Manualen sier man skal bruke en hårtørrer..seriøst !! :D

Ellers er den ikke så verst synes jeg. Hadde ikke villet ha den på siden, fin plassering der den er. :)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Aspiranten

Jeg synes det mangler gummiering på den. Med vanntetthet ville det ikke blitt noe problem med frysing.

Ellers også enig. Den er veldig utsatt for katter som skal opp på bilen nå. Audien har vært full av klatreriper, men jeg polerer de bort etterhvert som de kommer. Ladeluka er vanskelig å polere på, pga. geometrien på flaten og logoen.
Nissan Leaf

El-vis

Det er angivelig tenkt på det...men det er også tenkt ut at man må betale for det...
ref prislisten fra BNH:
ZE0DL001 - Deksel til ladeuttak 2940,00
Kjører min tredje elbil, og Leaf nummer to.

Slipp en elbil foran deg i køen - så slipper du eksos i friskluftanlegget!

daggad

SitatDen er veldig utsatt for katter som skal opp på bilen nå
Er ikke kattene mest interressert i fossilbiler med varmt panser ?
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Aspiranten

Nei. Hos oss hopper de opp på bilene og sitter oppå biltaket under carportene. Der har de ly for regn og oversikt over nabolaget.

Jeg parkerer alltid med panseret inn, for det er der de klatrer opp. Dersom jeg rygger inn så er hekken så bratt at de klorer opp hele lakken mens de spinner så neglene freser lakk opp mot taket  :-[
Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA