Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avtagende Leaf-salg?

Startet av k.gulbrandsen, onsdag 28. desember 2011, klokken 10:36

« forrige - neste »

k.gulbrandsen

hei noen som veit om yttre drivledd fra vanlig saxo med bensinmotor er likt som på el saxo?

mvh kristoffer

JCBX

nej det er det ikke

det er sit eget

men du kan adskille det og smøre det op igen efter total rengøring

k.gulbrandsen

ok , takk for svar, så det du sier er  at ingen  andre er like ,så da må jeg enten få tak i nytt, eller brukt , det som står der har fått ulyd og da hjelper det lite og rengjøre og smøre .,noen som har brukt og selge eller veit hvor jeg får tak på nytt ?

mvh kristoffer .

JCBX

nyt er der ingen der har råd til

brugt sæt kan jeg hjælpe dig med men forholdsvis dyrt desværre

er du helt sikker på at drivakslerne er slidte/ødelagte ??

nok bedre at skifte/checke olie i gearet hvis du har en mislyd

Mvh
JCBX

k.gulbrandsen

hei ,ja det yttre venstre er defekt og bråker i sving ved pådrag , så jeg trenger egentlig bare det yttre drivledd ,kan du skaffe det ? pris ?

mvh kristoffer

Boogie

Sjekk pris på innbytteaksling hos Peugeot og Citroen.
Sist jeg sjekket dette, så var det ikke så avskekkende...
Tønsberg:
Nissan Leaf 2012 EU
Nissan Leaf 2017 30 kW Norsk
Venter på Tesla M3...

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt ca 500 000 km.

tronska

jeg har mange drivledd til saxo/106, vi har slaktet mange av disse bilene, ta kontakt for pris ts@2life.no
Medeier i Grønn bevegelse AS, som bl. a tilbyr konvertering fra NiCd til LiFe batterier.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA