Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feilkoblet 12v batteri!

Startet av Eldar08, tirsdag 27. desember 2011, klokken 10:44

« forrige - neste »

Yeyeye

Sitat fra: Go-carter på lørdag 21. januar 2012, klokken 22:02
Lunde hadde vel 70' for en stund siden, så han nærmer seg vel. Trøndertaxiene står vel pga PCU eller noe sånnt?  ???

Jeg skulle gjerne vært langt over 20' nå, men min står jo...  :-[

Så nå en Trøndertaxi på veien i går i alle fall, sånn til info....
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

Go-carter

Sitat fra: froland på søndag 22. januar 2012, klokken 00:04
Hmmm, det var skummelt. Jeg har jo 08 mod og da er det vel den mod som de ikke kan skaffe PCU til. Ikke mye trøst der gitt. Froland.

Skummelt og skummelt. Som sagt så virker det som de får årdna det på et eller annet vis. Oppe på Aurskog står det jo også Think-delebiler tett som hagel, så deler er teoretisk sett tilgjengelig.

Jobber med å få ut noen deler fra Aurskog-bilene, men ingen vet noen ting...  ???
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

HHF

Disse PCU-sakene ser ut til å være veldig skjøre. Min Think er nå på verksted hos R&S  fordi power limit og 12V batterisymbol begynte å lyse og til sist stoppet bilen helt opp. Den ville ikke ta lading til 12V åpenbart og dette skyldes feil på PCI, blir jeg fortalt. Denne skal byttes og vil koste ca 30.000!! Det verste er at den allerede er byttet på garanti på denne bilen tidligere. Nå er det nok lite å hente hos noen på dette etter konkursen dessverre.

Nå fikk jeg låne en annen Think som jeg kjørte for første gang i dag til jobb - der kom det selvfølgelig Power Limit der også. Kjørte allikevel normalt på veien og jeg får se dette an før jeg slår alarm på denne også. Utrolig irriterende - og med fare for å virke veldig Think-negativ, så er det i slike stunder man er er happy med å skulle videre til en ny bilmodell snart ...
Eks 2000 mod P106, kjørte ca 28.000 km i den. 
Eks 2001 mod Think - kjørte ca 21.000 km i den.
Eks 2009 mod Think City, Zebra - kjørte ca 48.000 km den.
Eks 2013 mod Leaf - kjørte ca 58.000 km i den.
Nå BMW i3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA