Hovedmeny

Crome delete

Startet av Bidda, lørdag 16. mars 2019, klokken 20:58

« forrige - neste »

Bidda

Ser at spekuleres i om dette blir et valg, tar det om det kommer
Har eid 72 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 100D 2017 og  Jaguar I-Pace EV320 2021
TM3 LR 2021 SOLGT
TMY LR 2021 SOLGT
TMX 75 2017 SOLGT
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT

el-sprell

I konfiguratoren så er det vel kun mulig å bestille uten noen chrome detaljer...?
X - Audi E-tron 55 Exclusive (2019)
X - Tesla Model 3 SR+ (2020)
X - Tesla Model 3 Performance (2021)
X - Tesla Model Y Performance (2022)
Porsche Taycan GTS Sport Turismo (2022)
Tesla Model S Plaid (2023)
Tesla Model X Plaid (2023)

HelectriC

I love it!
Har levert in begge mine Tesla for å få lagt folie på kromet og gleder meg til dette kommer standard eller opsjon til alle Teslamodeller.
ioniq 5

Bidda

Sitat fra: el-sprell på lørdag 16. mars 2019, klokken 21:06
I konfiguratoren så er det vel kun mulig å bestille uten noen chrome detaljer...?
Ser ikke noe valg ennå men alle bilder viser medsorte lister.
Har eid 72 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 100D 2017 og  Jaguar I-Pace EV320 2021
TM3 LR 2021 SOLGT
TMY LR 2021 SOLGT
TMX 75 2017 SOLGT
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT

HelectriC

Det er dog viktig at listene blir i blank svart. Matt svart ser veldig billig ut, slik en standard golf ser ut. For å få premiumlook må listene være blank, slik de tyske bilene har med black pack, night pack og alt hva de heter som er tilvalg på de sportige modellene.
ioniq 5

OhmPaPa

Jeg liker chrome-lister på biler. Hva blir det motsatte av chrome-delete?

HelectriC

Sitat fra: OhmPaPa på lørdag 16. mars 2019, klokken 21:57
Haha, du mener black delete med kromfolie på svarte lister  :D
ioniq 5

OhmPaPa

Sitat fra: HelectriC på lørdag 16. mars 2019, klokken 21:59
Sitat fra: OhmPaPa på lørdag 16. mars 2019, klokken 21:57
Haha, du mener black delete med kromfolie på svarte lister  :D

Hehe - noe slikt.  8)

el-sprell

Sitat fra: Bidda på lørdag 16. mars 2019, klokken 21:14
Sitat fra: el-sprell på lørdag 16. mars 2019, klokken 21:06
Ser ikke noe valg ennå men alle bilder viser medsorte lister.

Jepp, antar derfor at sorte lister er standard (type gunmetal).
X - Audi E-tron 55 Exclusive (2019)
X - Tesla Model 3 SR+ (2020)
X - Tesla Model 3 Performance (2021)
X - Tesla Model Y Performance (2022)
Porsche Taycan GTS Sport Turismo (2022)
Tesla Model S Plaid (2023)
Tesla Model X Plaid (2023)

Diravi

Jeg har omtrent det samme behovet for chrome delete som jeg har for å lakkere bilen helt ned - eller bestille karbonspoiler på Model S - eller sote rutene- eller kjøpe større felger (og få dårligere komfort på kjøpet) - eller (Gud forby!) sorte felger.

Det vil si absobloominlutely nada behov.  :D

Foreslår å legge til et alternativ for «jeg liker bilen som den er og har uansett ikke tenkt å råne med den».
2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.

Espen Hugaas Andersen

Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

HelectriC

Sitat fra: Diravi på lørdag 16. mars 2019, klokken 22:43
Jeg har omtrent det samme behovet for chrome delete som jeg har for å lakkere bilen helt ned - eller bestille karbonspoiler på Model S - eller sote rutene- eller kjøpe større felger (og få dårligere komfort på kjøpet) - eller (Gud forby!) sorte felger.

Det vil si absobloominlutely nada behov.  :D

Foreslår å legge til et alternativ for «jeg liker bilen som den er og har uansett ikke tenkt å råne med den».

Nei, men det er jo kjempebra at du kjører rundt i standardbil, da blir de bilar som faktisk blir gjort noe med mer spesielle, veldig glad for det :)
ioniq 5

kodax

Sitat fra: HelectriC på lørdag 16. mars 2019, klokken 21:18
Det er dog viktig at listene blir i blank svart. Matt svart ser veldig billig ut, slik en standard golf ser ut. For å få premiumlook må listene være blank, slik de tyske bilene har med black pack, night pack og alt hva de heter som er tilvalg på de sportige modellene.
Eh, nei, det er absolutt ikke viktig for oss som gjerne vil slippe «premium-look»;)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

HelectriC

Sitat fra: kodax på søndag 17. mars 2019, klokken 07:32
Sitat fra: HelectriC på lørdag 16. mars 2019, klokken 21:18
Eh, nei, det er absolutt ikke viktig for oss som gjerne vil slippe «premium-look»;)

Har sett noen MS/X med chrome delete i matt svart og det ser virkelig kjipt ut. Veldig billig look og skjønner ikke hvorfor man ønsker det? I tillegg til matt svart folie på hele bilen (som også er way off hva som er tøft i 2019), så er ikke matt svart noe kult lenger hverken på lakk eller krom. Matt svart var kult for flere år siden, mulig Norge ligger noe etter trendene?
ioniq 5

z4rd

Sett varierende resultater av chrome delete. Noe ser proft ut og har bra finish, mens andre ser billige ut og med dårlig finish. Så en X senest i går med blank sort. Så bra ut. Men dette blir jo veldig individuelt igjen... må dog ikke være blank for at det skal være «premium». Smak og behag rett og slett..
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA