Lillestrøm utlevering - etter 14.03.2019 -->

Startet av Jarv!s, torsdag 14. mars 2019, klokken 22:47

« forrige - neste »

HermanGatevold

Jeg fikk nøyaktig samme mail inatt. Ingen sms. Kl 17 imorgen i Lillestrøm

HermanGatevold

Sitat fra: HermanGatevold på tirsdag 19. mars 2019, klokken 07:01
Jeg fikk nøyaktig samme mail inatt. Ingen sms. Kl 17 imorgen i Lillestrøm
Det står:
Leveringsavtale ved ##place##

Mar. 20, 2019 at 05:00 PM

Er det en feil eller? Har en snikende mistanke om det..

fredriks

Ingen adresse heller? En kompis hadde ##place## også, men da sto adressen der.
2017 Hyundai Ioniq levert 07.17.
Din Model Din Model 3 ble reservert 01/04/2016.

HermanGatevold

Joda. Adressen er Lillestrøm. Bare så ut som en variabel som manglet

fredriks

Kan vel kanskje være fordi Varemessen ikke ligger inne som et SC i Tesla sine systemer? Who knows :)
2017 Hyundai Ioniq levert 07.17.
Din Model Din Model 3 ble reservert 01/04/2016.

Olings

Ikke heng dere opp i ##place##. Hos meg sto det først Varemessen der før det endret seg til ##place##. Det er jo ikke så mange andre steder på Lillestrøm det utleveres. Dobbeltsjekk med forsikringsselskapet deres at alt er ok for registrering og betal inn beløpet i FI med straksbetaling. Print ut PDF av betalingsbekreftelse og legg på mobilen og print i tillegg ut en papirversjon. Sjekk evt. med banken om ytterligere bekreftelse er tilgjengelig.

Lurt å være på den sikre siden for å unngå problemer ved utlevering.

Gratulerer og lykke til!

fnatiC

Står ##place## hos meg også. er på vei til Lillestrøm for utlevering nå. Ingenting å tenke på :-)

JP-Golf

AWD eller Performance: AWD
Lakkfarge: Blå
Interiørfarge: Svart
Final invoice: Ja
Fått vin? : Ja (på FI)
Fått SMS om utlevering? : Ja (både på engelsk og italiensk (!); 14/3-27/3)

begiljen

Nå ble bilen min registrert på meg. Det går fort fremover plutselig!

Fremdrift:
-Mail mottatt i natt klokken 03.00 med levering i morgen klokken 17..
-Sms motatt i dag, samme leveringstidspunkt.
-Bil registrert på meg i dag kl. 11.45.
-Tesla Model 3 LR AWD 2019
-Nissan Leaf 2013 (solgt)

hawK

Har dere på forhånd ordnet med forsikring basert på VIN da? eller fikk de registrert bilen uten forsikring?

Forresten noen som vet hvordan det praktiske fungerer rundt finansiering gjennom DNB? Skal jeg selv overføre avtalt egenkapital, også håndterer Tesla og DNB resten, eller må jeg initiere dette etter innvilget søknad?

begiljen

Sitat fra: hawK på tirsdag 19. mars 2019, klokken 12:17
Har dere på forhånd ordnet med forsikring basert på VIN da? eller fikk de registrert bilen uten forsikring?

Forresten noen som vet hvordan det praktiske fungerer rundt finansiering gjennom DNB? Skal jeg selv overføre avtalt egenkapital, også håndterer Tesla og DNB resten, eller må jeg initiere dette etter innvilget søknad?

Jeg hadde ordnet med forsikringen på forhånd (når jeg mottok FI for et par uker siden). Bilen kan ikke bli registrert uten at forsikringen ligger klar, såvidt jeg har fortstått.

Jeg overførte EK i dag, og sendte midlertidig vognkort til banken, som også overførte lånebeløpet til Tesla i dag.
-Tesla Model 3 LR AWD 2019
-Nissan Leaf 2013 (solgt)

hawK

Sitat fra: begiljen på tirsdag 19. mars 2019, klokken 12:34

Jeg hadde ordnet med forsikringen på forhånd (når jeg mottok FI for et par uker siden). Bilen kan ikke bli registrert uten at forsikringen ligger klar, såvidt jeg har fortstått.

Jeg overførte EK i dag, og sendte midlertidig vognkort til banken, som også overførte lånebeløpet til Tesla i dag.

Ok. Bestilte forsikring i dag selv, så får se om bilen blir registrert snart. Har overtakelse på torsdag.
VIN er hvert fall ikke registrert ut fra elbilstatistikk.no..

Får overføre EK, og ta en prat med banken rundt resterende.

kristtorp

Sitat fra: hawK på tirsdag 19. mars 2019, klokken 12:44
Sitat fra: begiljen på tirsdag 19. mars 2019, klokken 12:34

Ok. Bestilte forsikring i dag selv, så får se om bilen blir registrert snart. Har overtakelse på torsdag.
VIN er hvert fall ikke registrert ut fra elbilstatistikk.no..

Får overføre EK, og ta en prat med banken rundt resterende.

Ringte mitt forsikringsselskap i dag (Storebrand) og da fikk jeg beskjed om at forsikringen ville gjelde fra og med i dag om jeg bestilte. Han anbefalte meg å ringe tilbake når jeg har fått vite utleveringsdag osv. Dette er jo ikke det andre har fått beskjed om i andre selskaper.

Jarv!s

Jeg får hvertfall gummimatter til frunk, bagasjerom levert på døren snart da...
Ingen tesla enda da :(

Hvor fikk dere mail ifra?
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

hawK

Sitat fra: Jarv!s på tirsdag 19. mars 2019, klokken 12:55
Jeg får hvertfall gummimatter til frunk, bagasjerom levert på døren snart da...
Ingen tesla enda da :(

Hvor fikk dere mail ifra?

All korrespondanse har vært med deliveryno@tesla.com og sms +47 59 44 03 93

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA