Hovedmeny

Nyhet kl 23.00 28. februar

Startet av ToWalkOrDrive, torsdag 28. februar 2019, klokken 21:32

« forrige - neste »

ToWalkOrDrive

Kanskje det er Full Self Driving de nå skal annonsere. De har stoppet nye ordrer, sånn at de som nå bestiller sikkert skal kunne bestille det / nye priser. Er sikkert og hengerfeste siden noen så det på produksjonstegninger...

Tesla Model Y                         2021-

Trultefan

Redirect til den siden når man trykker bestill på noen av modellene
Tesla Model Y Performance MY23
Tesla Model 3 SR+ MY21

Magnus Hansen

Sitat fra: ToWalkOrDrive på torsdag 28. februar 2019, klokken 21:32
Kanskje det er Full Self Driving de nå skal annonsere. De har stoppet nye ordrer, sånn at de som nå bestiller sikkert skal kunne bestille det / nye priser. Er sikkert og hengerfeste siden noen så det på produksjonstegninger...

Men alle biler som er under transport og nylig utlevert kan jo leveres tilbake.. så vet ikke hvordan de skal løse det.

Løve

Jeg tipper SR siden de andre TM3 utgavene ikke har noen etterspørsel lenger. Tesla må skyndte seg vedlig før I.D. og Polestar velter over verden.

ladov

Tricky, med bare 50 minutter igjen må vi spekulere fort. :D

Personlig håper jeg på supercharger v3, siden biler som ikke er utlevert kan leveres tilbake må enten alle biler produsert etter 9/1(?) ha SuCv3 innebygget allerede eller så vil det bli en ny opsjon for $XXXX. ;)

Oh well, får ta oppvasken, jekke en øl og sette meg i sofaen mens jeg trykker F5.. :P
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

Magnus Hansen

Sitat fra: ladov på torsdag 28. februar 2019, klokken 22:13
Tricky, med bare 50 minutter igjen må vi spekulere fort. :D

Personlig håper jeg på supercharger v3, siden biler som ikke er utlevert kan leveres tilbake må enten alle biler produsert etter 9/1(?) ha SuCv3 innebygget allerede eller så vil det bli en ny opsjon for $XXXX. ;)

Oh well, får ta oppvasken, jekke en øl og sette meg i sofaen mens jeg trykker F5.. :P

Er vel en av de mest sannsynlige nyhetene. Dog usikker på om det helt lever opp til hypen..

Edit: men hvorfor stoppe folk fra å bestille? Da blir det jo ikke noe nytt å bestille..

Kris_TM3

Skjermbildet kommer uavhengig om man velger S, X eller 3.

Måkemannen

geirci2

2023 Model Y Perf. FSD, utlevert 18.3.23 - Firmware: 2025.2.6
2019 Model 3 LR HW3/FSD/Acc.boost, utlevert 4.4.19, SOLGT 7.7.23

18650

Jeg tror på en storslått avduking av en Model 3 bakende, der Elon - som en spansk matador - river av et rødt silketrekk og avduker et....HENGERFESTE!

:P

geirci2

2023 Model Y Perf. FSD, utlevert 18.3.23 - Firmware: 2025.2.6
2019 Model 3 LR HW3/FSD/Acc.boost, utlevert 4.4.19, SOLGT 7.7.23

Roy Aasen

3 som stasjonsvogn :D. Med full selv kjøring.

Fornybarbil

Spennende. Håper det er trucken. Gidder ikke at FSD skal bli tilgjengelig på alle biler produsert etter 1.3 :p

HermanGatevold

Sitat fra: 18650 på torsdag 28. februar 2019, klokken 22:35
Jeg tror på en storslått avduking av en Model 3 bakende, der Elon - som en spansk matador - river av et rødt silketrekk og avduker et....HENGERFESTE!

:P
Haha fantastisk

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA