Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

aero wheel cap kit - tilgjengelig i norge?

Startet av d58palset, onsdag 27. februar 2019, klokken 20:27

« forrige - neste »

janovesk

Jeg fikk også tak i dette på SC Rud i Oslo. De selger ikke et ferdig sett, men de har de individuelle delene. 20x nut covers og fire center caps. Den cover utdrageren er bare unødvendig fjas, du får lett av og på nut covers uten den. Det passet fint til 18" hjul.

RuneW

Sitat fra: janovesk på fredag 03. mai 2019, klokken 11:05
Jeg fikk også tak i dette på SC Rud i Oslo. De selger ikke et ferdig sett, men de har de individuelle delene. 20x nut covers og fire center caps.

Dette er min opplevelse også, men kan ikke fatte hvorfor de velger å gjøre det slik istedenfor å ha ferdige kit.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Handyman

Sitat fra: RuneW på fredag 03. mai 2019, klokken 11:15
Jeg fikk også tak i dette på SC Rud i Oslo. De selger ikke et ferdig sett, men de har de individuelle delene. 20x nut covers og fire center caps.
Dette er min opplevelse også, men kan ikke fatte hvorfor de velger å gjøre det slik istedenfor å ha ferdige kit.
De tjener vel bare halvparten så mye om de selger dem som kit. Eller tar jeg feil?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

RuneW

Sitat fra: Handyman på fredag 03. mai 2019, klokken 11:25
Sitat fra: RuneW på fredag 03. mai 2019, klokken 11:15
De tjener vel bare halvparten så mye om de selger dem som kit. Eller tar jeg feil?

Delene koster i alle fall omtrent dobbelt så mye. Men følger man den logikken, så burde man jo solgt alle de andre tingene i deler også. Ett og ett hjul og en og en takbøyle...
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Torair

Som jeg tidligere har skrevet så går det fint å få bestilt dette settet.
Jeg sendte e-post til mitt lokale SC der jeg bestilte ett slikt sett til mitt VIN nummer. Levert hos dem. Koster 490,-kr.  La også ved vedlagt bildet i e-posten for å tydeliggjøre akkurat hva jeg ønsket å kjøpe.

Toalmar

Jeg å bestilte dette via lokalt SC. fikk melding når dette var kommet. Hentet det i dag.
Betalt kr 490,- for det  :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Trønderleaf

De er ikke alltid så enkle å ha med å gjøre på SC, de henviste meg bare til nettbutikken og sa at jeg må følge med der selv om jeg påpekte at det ikke er noe kit i nettbutikken. Etter litt masing så kunne de selge meg senter cap likevel. Cover til muttere bestillte jeg fra ebay
Leaf tekna 2014 solgt
Model S P85 2014 solgt
Model 3 AWD LR 2019 med EAP

Chill-mode

Bestilte på Grorud, dyre plastbiter ja, 490kr

Torair

RuneW

TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

PSB

Sitat fra: RogerT på onsdag 15. mai 2019, klokken 07:59
Nå er dette kittet tilgjengelig å få kjøpt i den norske Tesla shoppen også:

https://shop.tesla.com/no/en/category/vehicle-accessories/model-3.html

Takk for tips! Bestilte umiddelbart! Så nå er det bare å vente på utlevering av bil den 28.

fandango

Bestilte dette selv fra webshop i dag :) Hyggelig pris egentlig

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA