Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Biler med "City of Amsterdam" til Stavanger, Bergen, Ålesund og Trondheim

Startet av elbil, tirsdag 26. februar 2019, klokken 15:15

« forrige - neste »

Duncan_EL

Sitat fra: Stator på søndag 31. mars 2019, klokken 13:20
Fikk vin for en god stund siden på final invoice. Utlevering i Bergen skulle ha skjedd 27.03.
Har ikke hørt noe fra Tesla, men har rigt de selv uten å få noen for for klarifisering om hva som skjer.

Sjekket vin på statens vegvesen sin side. Mitt VIN er nyregistrert på en som fikk utlevert bilen 29.03. i Oslo.

Hva skal en si........

Sykt irriterende og provoserende. Må jo ringe en gang til. De må jo kunne gi deg et svar på det der

geirci2

Hva fa... skjer med CoA i Trondheim?  >:(

Båten snudde og rygget inn til kaia, deretter gir den gass forover og er nå et godt stykke ut i Trondheimsfjorden.
Gutta fra Tesla (?) i hvite kjeldresser venter på kaia for ilandkjøring av biler...

Ingen vind heller, noen små snøbyger.

Har CoA "adoptert" Tesla's måte å drive business på?
2023 Model Y Perf. FSD, utlevert 18.3.23 - Firmware: 2025.2.6
2019 Model 3 LR HW3/FSD/Acc.boost, utlevert 4.4.19, SOLGT 7.7.23

CaRloz

Sitat fra: geirci2 på søndag 31. mars 2019, klokken 14:04
Hva fa... skjer med CoA i Trondheim?  >:(

Båten snudde og rygget inn til kaia, deretter gir den gass forover og er nå et godt stykke ut i Trondheimsfjorden.
Gutta fra Tesla (?) i hvite kjeldresser venter på kaia for ilandkjøring av biler...

Ingen vind heller, noen små snøbyger.

Har CoA "adoptert" Tesla's måte å drive business på?

Kanskje de trenger flere biler til Østlandet ;-) Forhåpentligvis legger den til i Trondheim snart..

CaRloz

Tesla leveranse til Trondheim minutt for minutt
Live stream fra Trondheim havn:

https://www.youtube.com/watch?v=IgrxXhIxEks

Her venter vi i spenning.. er vi så heldig å få en bil denne gangen?

ok67

Kan sjå ut for at losbåten Lise er på veg mot CoA... Prøvde dei å legge til utan los og/eller nødvendig klarering?
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

CaRloz

elbil4nerds

Jeg har hvit, ventet siden des. 17 på den! Kun fått VIN og FI, så håper at min kom med CoA i dag

OhmPaPa

Her har NRK gått glipp av en gylden mulighet for å lage sakte-TV!

Jeg har ingen TM3 på gang men finner sendingen fra Trondheim fascinerende.  :laugh:

geirci2

Var en snartur innom havna i Trondheim i ettermiddag, og jamen "fant" jeg min bil (VIN-nr. stemmer med oppgitt VIN-nr. på min Tesla-konto).  ;)

En meget rask visuell sjekk avslørte ingen "feil". Måtte være rask, de som kjørte bilene inn på land var ikke så veldig begeistret på en som drev å snek seg rundt omkring innimellom alle Telsa'ene.  :)

Duncan_EL

Sitat fra: geirci2 på søndag 31. mars 2019, klokken 18:59
Var en snartur innom havna i Trondheim i ettermiddag, og jamen "fant" jeg min bil (VIN-nr. stemmer med oppgitt VIN-nr. på min Tesla-konto).  ;)

En meget rask visuell sjekk avslørte ingen "feil". Måtte være rask, de som kjørte bilene inn på land var ikke så veldig begeistret på en som drev å snek seg rundt omkring innimellom alle Telsa'ene.  :)

Grattis

ok67

Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

CaRloz

Sitat fra: geirci2 på søndag 31. mars 2019, klokken 18:59

Gratulerer, den så lekker ut. Gidder du å ta en runde å se om du finner min VIN der også  ;D :laugh:

geirci2

Da jeg dro hjem (kl. 18) hadde de kjørt iland ca. 100 Telsa (så et 2-3 stk. X også blant alle Model 3). Webkameraet viser at de fremdeles kjører iland biler (kl 19).

@ok67; nei, de ble kjørt ut av inngjerda område, så egentlig kunne enhver gå rett inn blant alle bilene (på pir II) og "lete/finne" sitt VIN-nummer - noe jeg gjorde :-)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA