Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Biler med "City of Amsterdam" til Stavanger, Bergen, Ålesund og Trondheim

Startet av elbil, tirsdag 26. februar 2019, klokken 15:15

« forrige - neste »

Duncan_EL

Sitat fra: snippet på torsdag 28. mars 2019, klokken 20:39
Jeg har vin og leveringsdato på faktura, men har aldri sett det på kontoen. Er det vanlig?
Hører litt forskjellig. Tror det er lite som er vanlig hos resla

CaRloz

Tydeligvis ikke bare på denne siden av dammen det er tull med leveranser  :laugh:
Det går nok i orden til slutt

https://youtu.be/KW1nSwWb_p0

Linka

Står ikke på viljen i Stavanger nødvendigvis, kjørte forbi rett før kl 21, og der drev dem fremdeles og kjørte på dekk og blinket med lys på en av de mange bilene inni servicehallen.

autostadt

Levering i morgen i Trondheim. Sitter med midlertidig vognkort i hånda og kjenner at jeg gleder meg bittelitt

Rsk1

Jeg har ikke mottatt noen melding om utlevering av bil i Trondheim enda. Bestilte i slutten av januar. Kun mottatt sms om levering mellom 16 og 29 mars + FI med VIN. Er det fortsatt håp om at bilen er med på båten fra Ålesund? Eller burde alle fått melding om levering om dette var tilfellet?
Bmw i3 94ah (Solgt)
Model 3 LR

Fornybarbil

I følge han jeg snakket med hos Tesla var det sannsynlig at de som har fått den smsen har bil på båten. Jeg tipper eventuelle utsettelser vil være på de bilene de finner feil på.

autostadt

Bestillte 15/3, fikk med FI med VIN 18/3, hørte ingenting før på onsdag da, de ringte og sa at bilen var klar for utlevering.

Fornybarbil

Sitat fra: autostadt på fredag 29. mars 2019, klokken 08:26
Bestillte 15/3, fikk med FI med VIN 18/3, hørte ingenting før på onsdag da, de ringte og sa at bilen var klar for utlevering.

Gratulerer! Hvilken konfig bestilte du?

Fornybarbil

Det virker å være en konfig som er populær i US men ikke like populær i Norge. Sikkert derfor du fikk bil på sekundet :)

Ser under her at det ikke stemmer..

tmn

Jeg har bestilt den konfigen. Dog med sportsfelger. Bare tre dager unna tre år siden jeg reserverte, og bestilte ved første anledning i desember. Venter enda på utlevering i Trondheim :P Damn. Dette lotteriet altså   :o

@autostadt gratulerer med kul bil!
Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

Runej

Fikk først sms med utlevering i Trondheim i dag kl10, så utsettelse til lørdag kl16. Og nå på mandag fikk jeg ny sms med ny utlevering neste torsdag (4.april) kl14. Flere som har opplevd det? Evnt bare spekulasjoner om hvorfor utsettelse (skade på bil, forsinka båt osv!?) Gjerne skriv hvordan dere heldige som henter i dag opplever selve utleveringsprosessen i Trondheim samt bilen :)

- Blå TM3P, hvitt interiør, reservert april 2017; bestilt tidlig des2018.
Tesla X, bestilt 31.07.17
Tesla model 3, reservert 08.05.17
Opel Ampera, reservert januar 2017 - Avbestilt!
Nissan Leaf 2014

Fornybarbil

geirci2

Ligger i Ålesund. Det var full storm på møre- og trøndelagskysten i natt iflg. Adresseavisen.
Ser ut til at vinden skal løye utpå lørdag ettermiddag, kanskje båten seiler da eller tidlig søndag og være i Trondheim i løpet av søndagen. Seilingsplanen sier fremdeles ankomst på mandag 1.4.
2023 Model Y Perf. FSD, utlevert 18.3.23 - Firmware: 2025.2.6
2019 Model 3 LR HW3/FSD/Acc.boost, utlevert 4.4.19, SOLGT 7.7.23

Fornybarbil

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA