Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Antall leverte biler

Startet av Laban, lørdag 03. desember 2011, klokken 14:25

« forrige - neste »

Laban

Nå har jeg byttet sender til eberspracheren, som er av type Defa. For å programere denne må jeg finne mottakeren som er montert i bilen.

Er det noen som har peiling på hvor den befinner seg?

Hos Bilradiospesialisten kunne de umiddelbart ikke finne noen mottaker.
Trondheim
Metro-Buddy 2010
Wisper 905se city (elsykkel)
Tesla X 90D Nov-16

Ex: Think - 2002 (kjøpt ny, solgt 2012)
Ex: BUDDY - 2006

ØysteinBuddy

Om den er fabrikkmontert skal den sitte på H. side bak cd-spilleren. Få ut spilleren og lys litt inn der, mulig du må skru ut hele plastramma rundt spilleren for og komme til! Lykke til :-)
X-div buddy
X-2xthink city
Nå- 2014 Nissan Leaf Tekna

Laban

Takk for hjelpen  ;D!
Hadde endelig tid til å gjøre noe med det i dag. Serienummeret var synlig når jeg tok ut radioen og lyste inn, så jeg slapp å gjøre noe mer.

Nå går jeg en behagelig vinter i møte ihvertfall 8).

En ting er sikkert og det er at jeg aldri hadde funnet den uten hjelp  ;D.
Trondheim
Metro-Buddy 2010
Wisper 905se city (elsykkel)
Tesla X 90D Nov-16

Ex: Think - 2002 (kjøpt ny, solgt 2012)
Ex: BUDDY - 2006

Erik N

Hvorfor måtte du bytte denne?  Ville ikke varmeapparat slå seg på? Jeg får nemlig ikke noe særlig kontakt med mitt lenger heller...

Laban

Varmeapparatet fungerte som det skulle med manuell på og av slåing, men fjernkontrollen virket ikke. Fikk feilmelding om at batteriet i senderen var for dårlig. Etter å ha satt i nytt batteri varte det i 2 dager før feilmeldingen kom tilbake igjen.
Byttet batteri 3 ganger (klaget på batteriene og fikk nye uten å betale ;)), så ble senderen sendt inn til DEFA for reperasjon. Det gikk noen dager så fikk jeg beskjed om at ny sender lå klar til avhenting hos Bilradiospesialisten - garantisak.
Nå fungerer den som den skal.
Trondheim
Metro-Buddy 2010
Wisper 905se city (elsykkel)
Tesla X 90D Nov-16

Ex: Think - 2002 (kjøpt ny, solgt 2012)
Ex: BUDDY - 2006

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA