Eviny ladestasjoner

Startet av Lars_F, mandag 11. februar 2019, klokken 15:12

« forrige - neste »

shb

Hei.
Da har BKK satt opp tre stk 200kW ladere på Spar Haukeli
Jobber med hurtiglading i Eviny
EQS 2022 og e-Golf 2020

Java

ThomasEL

Veldig gøy å se at noen tør satse på relativt (sett i forhold til hva vi har sett til nå) mange ladestolper på hvert sted :+1:
Audi e-tron 55 AS (2022)
Skoda Citigo (2021)

Audi e-tron 50 (solgt)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

Lars_F

Vår hittil største ladestasjon er nå satt i drift på Kvitfjelltunet i Fåvang. Her har vi klinket til med 8 stk. dobbeltsidige 200 kW ladere med display på begge sider, som kan lade inntil 16 elbiler samtidig. I tillegg har vi satt opp 4 stk. AC Type 2 normalladere (22 kW) for de som ønsker å lade litt saktere.

Mens ladingen pågår kan du spise på Tunet Kro, handle matvarer på Coop Extra eller kjøpe spiker på Gausdal Landhandleri.
Det pågår litt arbeider på området fremdeles, men det vil være mulig å lade her nå.

[attachment id=0 msg=1013109]

overskyet

Digger den agressive utbyggingen til BKK!  :D

Nå mangler kun Sogndal og Stryn! :D

shb

Nå har BKK satt opp to nye 200kW ladere hos Rema 1000 Seljord.
Sogndal kommer, når vi får ok fra Kommunen. Trafo er på plass.
EQS 2022 og e-Golf 2020

RJK

Sitat fra: overskyet på torsdag 28. oktober 2021, klokken 19:07
Digger den agressive utbyggingen til BKK!  :D

Nå mangler kun Sogndal og Stryn! :D
Det var da vel tidlig å stoppe. Mange steder som fortjener en "stor" ladestasjon som denne, og både større og mindre stasjoner.

;)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

knute

Sitat fra: shb på torsdag 28. oktober 2021, klokken 19:55
Nå har BKK satt opp to nye 200kW ladere hos Rema 1000 Seljord.

Oh, veldig kjekt! Seljord har vært et "høl" mtp. lading i lang tid.

Recharge sine ladere ved Sjøormen har enten vært opptatt eller ødelagt nesten hver eneste gang jeg har rullet forbi, og CK sine ladere er plassert omtrent så ugjestmildt som det går ann, men de arvet vel disse fra Mer på et eller annet tidspunkt, så skal ikke klage for mye ;)

Spørsmål / avklaring rettet mot shb - ut i fra alle postene dine i denne tråden i år, så fremstår det som om du jobber for BKK.
Hvis det er tilfelle, kan ikke du også legge til det i signaturen din, slik som Lars_F?
Det virker ihvertfall veldig ryddig for min del. Hvis ikke det er tilfelle: nothing to see here, carry on...
MG ZS EV 2020
Hyundai Kona 2019
Kia Soul 2015

knute

Ny stasjon på "nye" Rortunet Senter ved Slemmestad.

2x 200 kW Deltaladere inne på P1, i området som er skiltet med "Ekspressparkering".
Litt knotete parkering med veldig brede betongsøyler.

Begge laderne nektet å lese brikke fra NAF og Elbilforeningen, som er et gjentakende problem (for meg) på de nye Delta UFC 200-laderne. Jeg fikk til slutt startet opp den ene med app.

Det er også noen AC-ladere på samme plass, og i følge hjemmesida til senteret så skal det være flere AC-ladere på P2 og P4, uten at jeg så noe til disse.
MG ZS EV 2020
Hyundai Kona 2019
Kia Soul 2015

OlaM

Sitat fra: knute på lørdag 30. oktober 2021, klokken 21:52
Begge laderne nektet å lese brikke fra NAF og Elbilforeningen, som er et gjentakende problem (for meg) på de nye Delta UFC 200-laderne.

Hmm, har opplevd det samme på Leira. Andre som har opplevd det samme? Funker det bedre hvis man f.eks. bruker en Fortum-brikke?
'21 3LR

shb

Hei.
Kommer det ikke ett lite pip, når dere legger brikken på leseren. Er det en feil med leseren. Ved restart av lader, ordner dette seg. Det jobbes med å fikse dette. De skal da gå med app, selv om brikke fusker.
EQS 2022 og e-Golf 2020

overskyet

Sitat fra: shb på søndag 31. oktober 2021, klokken 14:13
Hei.
Kommer det ikke ett lite pip, når dere legger brikken på leseren. Er det en feil med leseren. Ved restart av lader, ordner dette seg. Det jobbes med å fikse dette. De skal da gå med app, selv om brikke fusker.

Hvordan restarter man laderen?

hanche

Sitat fra: overskyet på mandag 01. november 2021, klokken 10:31
Hvordan restarter man laderen?
Helst ved å ringe kundeservice, så restarter de den ved fjernstyring. Alternativet er å bruke nødstoppknappen, men det er neppe populært å bruke den i tide og utide. Man må som regel vri den for å deaktivere den etter bruk.
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

shb

Ikke hjelp i å bruke nødstopp. Ring kundeservice.
EQS 2022 og e-Golf 2020

OlaM

Hvis det går greit å starte med app er det vel like greit å sende en melding til hurtiglading-drift@bkk.no?

"PS vennligst vent til jeg er ferdig"  :D
'21 3LR

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA