Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Brukererfaringer Nissan Leaf

Startet av emagic, fredag 25. november 2011, klokken 13:15

« forrige - neste »

emagic

Bestilte skvettlapper til i.Miev'en og siden jeg likevel skulle importere så tok jeg meg bryet med å ta inn et par, så jeg har nå til overs, selges for 1600,- ex frakt.   Kan hentes om du bor i miev-sonen Oslo-Asker...

Dette er originalskvettlapper for bensinversjonen av bilen, hentet inn fra New Zealand...

Har ikke montert ennå, men de som skal være foran ser enkle ut å montere, bak kreves demontering av støtfanger som man sikker bør gjøre i en tørr og varm garasje...

Send meg PM

emagic

sven erik

hei er interisert i disse om du ikke har solgt de i slutten av februar  jeg kommer nemlig jem fra spania med min i Miev da

elektrolux

Hallo Svein Erik

Godt å høre livstegn fra deg. Hvordan gikk det med turen din. Savner rapport fra Frankrike og til Malaga?
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

sven erik

ja vi er nede ja det kommer full raport med bilder holder på å redigere bilder å kladde  alt

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA