Jeg-har-fått-VIN-tråden! Legg inn dine opplysninger

Startet av Handyman, fredag 01. februar 2019, klokken 13:28

« forrige - neste »

las^se

Sitat fra: Lynkjapp på onsdag 06. februar 2019, klokken 12:19
Sitat fra: akseln på onsdag 06. februar 2019, klokken 12:07
Jeg har bestilt LR med 19". Bilder av flere her: https://twitter.com/kurthellyn
Bra! (Bildene var litt forvirrende derimot. Synes jeg så biler med røde kalippere men uten spoiler. Men det kan være at spoileren er vanskelig å se fra siden.)

Ser nå bare Performance-utgavene på de bildene.
VW e-up! -14

Handyman

Sitat fra: las^se på onsdag 06. februar 2019, klokken 12:41
Sitat fra: Lynkjapp på onsdag 06. februar 2019, klokken 12:19
Bra! (Bildene var litt forvirrende derimot. Synes jeg så biler med røde kalippere men uten spoiler. Men det kan være at spoileren er vanskelig å se fra siden.)
Ser nå bare Performance-utgavene på de bildene.
Ta slike diskusjoner her:
https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=43452.msg761517#new
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Lynkjapp

Sitat fra: Handyman på onsdag 06. februar 2019, klokken 12:47Ta slike diskusjoner her:
Poenget med å ta det her var å si at hvis man skal ha noen nytte av denne VIN-tråden så må all relevant informasjon være med, og inntil akseln bekreftet at han hadde fått VIN på en bil med 19"-felger så kunne det se ut til at akkurat felgstørrelse var en viktig informasjon. :)

begiljen

Sitat fra: Lynkjapp på onsdag 06. februar 2019, klokken 12:52
Sitat fra: Handyman på onsdag 06. februar 2019, klokken 12:47Ta slike diskusjoner her:
Poenget med å ta det her var å si at hvis man skal ha noen nytte av denne VIN-tråden så må all relevant informasjon være med, og inntil akseln bekreftet at han hadde fått VIN på en bil med 19"-felger så kunne det se ut til at akkurat felgstørrelse var en viktig informasjon. :)

Aksln har vel allerede bekreftet dette :) Sjekk side 3 i denne tråden. (Jeg er forøvrig i samme båt som deg, har bestillt LR med 19" men ikke fått VIN enda).
-Tesla Model 3 LR AWD 2019
-Nissan Leaf 2013 (solgt)

Handyman

Sitat fra: begiljen på onsdag 06. februar 2019, klokken 12:56

Aksln har vel allerede bekreftet dette :) Sjekk side 3 i denne tråden. (Jeg er forøvrig i samme båt som deg, har bestillt LR med 19" men ikke fått VIN enda).
Jepp info om 19 ble bekreftet i post 46, og var nyttig info, poster etter dette er off topic som er info fra de som har fått VIN.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

las^se

Sitat fra: Handyman på onsdag 06. februar 2019, klokken 13:01

Jepp info om 19 ble bekreftet i post 46, og var nyttig info, poster etter dette er off topic som er info fra de som har fått VIN.

Ser fortsatt ingen 19" på bildene, så skjønner ikke hvorfor min post er off-topic. Røde kalipere = Performance.. Er relevant for meg også, da min bestilling er med 19".
VW e-up! -14

Lynkjapp

På side 3 bekreftet han at han hadde fått VIN, men uten å skrive noe om felgene. Og så svarte han på det om felgene da jeg spurte om det på side 4. ;)

Avsporinger, jepp! Dette er internet. Lev med det. :D Og denne tråden er ikke for de som har fått VIN. Den er for de som ikke har fått VIN og som lurer på hvorfor. Da må det være lov å komme med utfyllende spørsmål. (Selvfølgelig er den til for at de som har fått VIN skal skrive om det her, men de som leser med størst interesse er de som ikke har fått VIN, ergo, tråden er for dem som ikke har fått det, hvis man ser filosofisk på det. ;) )

las^se

Sitat fra: Lynkjapp på onsdag 06. februar 2019, klokken 13:08

På side 3 bekreftet han at han hadde fått VIN, men uten å skrive noe om felgene. Og så svarte han på det om felgene da jeg spurte om det på side 4. ;)

Avsporinger, jepp! Dette er internet. Lev med det. :D Og denne tråden er ikke for de som har fått VIN. Den er for de som ikke har fått VIN og som lurer på hvorfor. Da må det være lov å komme med utfyllende spørsmål. (Selvfølgelig er den til for at de som har fått VIN skal skrive om det her, men de som leser med størst interesse er de som ikke har fått VIN, ergo, tråden er for dem som ikke har fått det, hvis man ser filosofisk på det. ;) )

Jeg har ikke fått VIN  :D
VW e-up! -14

Strøm Tycoon

Reservert dato: 31.03.2016
Bestilt dato: 05.12.2018
Eier Tesla fra før: Ja
AWD eller Performance: P
Lakkfarge: Deep Blue Metallic
Interiørfarge: Sort
Utleveringssted: Drammen
Forventet utleveringsdato: Slutten av Februar
Andre interessante opplysninger: Nei
VIN: 207xxx

Thob

Reservert dato: 05.12.2018
Bestilt dato: 06.12.2018
Eier Tesla fra før: Nei
AWD eller Performance: LR
Lakkfarge: Deep Blue Metallic
Felger: Aero 18"
Utleveringssted: Bergen
Forventet utleveringsdato: Mars
VIN: 201xxx

geear

Reservert dato: x.04.2017
Bestilt dato: 05.12.2018
Eier Tesla fra før: Ja
AWD eller Performance: P
Lakkfarge: Solid black
Interiørfarge: Hvitt
Felger: P
Utleveringssted: Sandnes
Forventet utleveringsdato: Mars, men har ikke snakket med de på lenge, siden de ringte om vinterhjul.
VIN: 197xxx

tori-no

Reservert dato: november 2018
Bestilt dato: 07.12.2018
Eier Tesla fra før: nei
AWD eller Performance: AWD
Lakkfarge: Solid Black
Utleveringssted: Stavanger
Forventet utleveringsdato: ??
VIN: 2004xx

sliddis

Reservert dato: november 2018
Bestilt dato: 11 dec 2018
Lakkfarge: Grå
Utleveringssted: Drammen (har aldrig fått valg om dette - men står på "leveres til" i credit note)
Forventet utleveringsdato: ??
VIN: 206xxx

TheFarSide

Reservert dato: 13.11.18
Bestilt dato: 06.12.18
Lakkfarge: Grå
Interiørfarge: Svart
Utleveringssted: Drammen (har tidligere fått opplyst Lillestrøm)
Forventet utleveringsdato: Mars
Andre interessante opplysninger: Snakket med Tesla i dag og ble fortalt at leveringsinfo kommer så snart faktura er registrert betalt.
VIN: 2062xx

Kris_TM3

Blir VIN oppgitt via e-post eller på kontoen på Tesla sine hjemmesider?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA