Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

Tøvdall

Til referanse: Justerte både det ene og det andre da jeg mottok ny E-Golf. Begge framdører, og panelgap på panser. Ikke helt uvanlig. Og heller ingen sak.
2019 Model 3 (Midnight Silver metallic)
SOLGT - 2018 e-Golf FL (Atlantic Blue)

emurof

Sitat fra: GL1 på lørdag 23. mars 2019, klokken 18:37Jeg solgte en bil i forbindelse med at jeg fikk min TM3. Jeg hadde hatt bilen fra den var ny, men først som leasing, så kjøpte jeg den ut når avtalen var over. Når jeg la den på Finn.no kom det automatisk opp 2 eiere, som ble sett på som negativt av et par som tok kontakt. Dette på tross av at jeg i annonsen opplyste at kun jeg hadde brukt bilen selv om første eier var leasingselskapet

Enkelte kan ikke være helt gode i hodet da. Jeg kan ikke skjønne at flere eiere kun på papiret (men kun en reell eier) skal være relevant i det hele tatt.

Tenker det er like greit å ikke selge til slike folk, for det er nok typen som vil krangle på alt og komme tilbake med ting og kreve prisavslag, osv.

Marzo

Sitat fra: Tom på søndag 24. mars 2019, klokken 22:04
Sitat fra: geirci2 på søndag 24. mars 2019, klokken 22:03
Fabrikkny bil og en må selv ta frem skrujern for å justere - blir bare verre og verre dette...
Ingen MÅ justere noe som helst..døra fungerer fint uten justering.. er bare en vanesak..Du kjører vel med fabrikk innstilte speil du..

Godt at noen velger å akseptere sånt for å bli fornøyd, men respekter at det for andre er helt absurd!

Jarv!s

Jeg hadde en veldig positiv overlevering, noe små greier i lakken som ble registrert.

Alt i alt fornøyd.
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

emurof

Sitat fra: Toalmar på søndag 24. mars 2019, klokken 14:14
Hvis man i tillegg registrerer sitt vin nr på denne siden får man melding når bilen faktisk blir registrert  :+1: :+1: :+1:

https://www.itanywhere.no/vin.php

Jøss:

https://www.itanywhere.no/elbilforum.php

ladov

Sitat fra: Marzo på mandag 25. mars 2019, klokken 09:45
Sitat fra: Tom på søndag 24. mars 2019, klokken 22:04
Sitat fra: geirci2 på søndag 24. mars 2019, klokken 22:03
Fabrikkny bil og en må selv ta frem skrujern for å justere - blir bare verre og verre dette...
Ingen MÅ justere noe som helst..døra fungerer fint uten justering.. er bare en vanesak..Du kjører vel med fabrikk innstilte speil du..
Hva er absurd? Døra fungerer fint som den gjør men vi har altså muligheten til å gjøre justeringer så den passer bedre til våre preferanser. Litt som å velge felgstørrelse, bare billigere. ;)

Godt at noen velger å akseptere sånt for å bli fornøyd, men respekter at det for andre er helt absurd!
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

kristtorp

SMS + epost i dag om levering på torsdag. Bestilte 1. mars, så klager ikke!

Føler med dere som har bestilt lenge før meg.

Toalmar

Sitat fra: kristtorp på mandag 25. mars 2019, klokken 19:42
SMS + epost i dag om levering på torsdag. Bestilte 1. mars, så klager ikke!

Føler med dere som har bestilt lenge før meg.
Det er bare å glede seg  :+1: :+1: :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Nedland

Reiste i dag 120 km for å hente TM3
Ble møtt med beskjed om at bilen var ikkje klar
Fikk omgående låne-bil,   S-75D.
"Vi ringer så snart TM3 er klar"
Det er Tesla det.
- og eg har mitt gode humør i behold.

zinedinestrand

Bekjent fortalte at ingen ikke fikk ut sin TM3 på Lillestrøm i ettermiddag pga amerikanske lykter på bilene. Håper ikke jeg rammes av samme i morgen.

Handyman

Sitat fra: zinedinestrand på mandag 25. mars 2019, klokken 21:49
Bekjent fortalte at ingen ikke fikk ut sin TM3 på Lillestrøm i ettermiddag pga amerikanske lykter på bilene. Håper ikke jeg rammes av samme i morgen.
...ingen ikke..? du mener kanskje at de ikke leverer ut biler med US-lykter?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Devoldinho

Var på Lillestrøm i kveld, ble levert ut mange biler...

zinedinestrand

Mulig han bekjente av meg overdrev litt i egen frustrasjon! Godt å høre flere har fått ut bil i kveld!

kristtorp

Det står at alle som er registrert må møte opp ved levering. Må vi begge reise oppover, eller holder det med at kun ene parten møter opp?

thorerik

Hentet ut vår M3P i går ettermiddag på Lillestrøm.
Hadde oppsatt tid kl 15:00 men vi var litt forsinket og ankom 15:05.
Det tok 5 min før vi fikk papirene og kunne få gå over bilen i ro og mak.

Det var en meget hyggelig ung mann som viste oss bilen og ba oss ta en sjekk mens han gjorde klart de siste dokumentene. Han lurte på om vi hadde noen spørsmål, hvis ikke det så var det bare til å ta den tiden vi trengte med bilen.

Utrolig positiv opplevelse og til dere som fortsetter å klage (hvorav de fleste sikkert ikke har bestilt bil selv engang) må gjerne gjøre det, men fint hvis dere vil oppgi VIN slik at vi kan se hvor få det er av dere som faktisk har opplevd noe selv.

Tesla gjør noe ingen andre har gjort i Norge på lang tid og gjør det så godt det overhodet er mulig å gjøre det.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA