Prøvekjøring av model 3 i Sverige og Finland

Startet av Benjichr, onsdag 23. januar 2019, klokken 15:48

« forrige - neste »

hawK

Jeg fikk også invitasjonen nå.
Vet ikke om jeg skjønte mailen helt, mister jeg muligheten for å levere tilbake bilen innen 3 dager hvis vi melder oss på her...?

EDIT: Svaret må vel ligge her..
Standard returperiode er en (1) kalenderdag etter levering. Hvis du har fått kjøretøyet levert uten å ha prøvekjørt det eller testet et kjøretøy på noen måte hos oss, forstår vi godt at du kan trenge ekstra tid til å bli kjent med kjøretøyet ditt. I dette tilfellet, underlagt vilkårene og betingelsene i disse retningslinjene, vil du kunne returnere kjøretøyet tre (3) kalenderdager etter levering.

Amoss

Sitat fra: dashMani på torsdag 24. januar 2019, klokken 15:38
I have now received an email to test drive the car in Norway:

Nå kom denne inn her også :)

Reservert 31/3-16 men enda ikke bestilt.
Model S 85D

GOS

Sitat fra: dashMani på torsdag 24. januar 2019, klokken 15:38
I have now received an email to test drive the car in Norway:

Du er invitert til å oppleve Model 3 under et prøvekjøringsarrangement i Lillestrøm, Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand, Brumunddal, Ålesund eller Drammen.
Hvis du aldri har hatt en prøvekjøring med oss, kan du levere din Model 3 tilbake innen tre dager etter levering å få full refusjon, ingen spørsmål stilt.

So am I.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

bakskj

De med referral mister vel 3 mnd gratis SuC og får bare 6 når man har prøvekjørt.
2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

Amoss

Sitat fra: bakskj på torsdag 24. januar 2019, klokken 15:56
De med referral mister vel 3 mnd gratis SuC og får bare 6 når man har prøvekjørt.

Interesserer meg 0. Innen "mitt batteri" blir mulig å bestille finnes det ikke noen referral å bruke. Og før jeg bestiller vil jeg også være HELT sikker på at dette er rett bil for meg, så derfor prøvekjører jeg heller enn å basere meg på å levere tilbake etter noen dager. Helt siden jeg så dashbordet på Model 3 har jeg vært bestemt på at denne bilen prøvekjøres før bestilling.
Model S 85D

daktari

Man kan altså booke prøvekjøring av Model 3 fra i morgen, fredag 25/1, i Lillestrøm hvertfall. Wow! Har de kjørt de bilene inn i messa på natten?

Jeg booket tid for prøvekjøring til uka.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

18650

Sitat fra: hawK på torsdag 24. januar 2019, klokken 15:43
Jeg fikk også invitasjonen nå.
Vet ikke om jeg skjønte mailen helt, mister jeg muligheten for å levere tilbake bilen innen 3 dager hvis vi melder oss på her...?

EDIT: Svaret må vel ligge her..
Standard returperiode er en (1) kalenderdag etter levering. Hvis du har fått kjøretøyet levert uten å ha prøvekjørt det eller testet et kjøretøy på noen måte hos oss, forstår vi godt at du kan trenge ekstra tid til å bli kjent med kjøretøyet ditt. I dette tilfellet, underlagt vilkårene og betingelsene i disse retningslinjene, vil du kunne returnere kjøretøyet tre (3) kalenderdager etter levering.

Strengt tatt har man 14 dagers angrerett på kjøp ved fjernsalg (herav kjøp over Internett, telefonsalg osv) etter norsk lov. Det burde gjelde uavhengig av om man har prøvekjørt bilen etter kjøp - men før mottak av din - eller ikke.

Magnus Hansen

Angrerett gjelder ikke får bilkjøp har jeg lest tidligere

Springdale

Fikk invitasjon fra Tesla også, og booket i Bergen om en uke :) Har bestilt LR AWD, og får håpe jeg ikke ser meg nødt til å legge på 100k ekstra for Performance..

Herlig! Invitasjon tikket inn hos meg også.

Hva tror dere vi får prøve? Performance eller ikke?
Eller kanskje begge? Evt. velge ut i fra hva man har bestilt?

kc

Sitat fra: Karma på torsdag 24. januar 2019, klokken 16:41
Herlig! Invitasjon tikket inn hos meg også.

Hva tror dere vi får prøve? Performance eller ikke?
Eller kanskje begge? Evt. velge ut i fra hva man har bestilt?

Tipper det er performance og at mange velger å punge ut 100k ekstra  :police:

daktari

Jeg fikk booke prøvekjøring men har ikke bestilt enda. 1.dags reservasjon dog.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

krister461

Amoss

Model S 85D

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA