Prøvekjøring av model 3 i Sverige og Finland

Startet av Benjichr, onsdag 23. januar 2019, klokken 15:48

« forrige - neste »

Benjichr

Fant disse screenshotsene på en twitterkonto (@terra_mm).

Hva skjer med at vi de tilbyr dette i Sverige og Finland, men ikke Norge? Eller har jeg gått glipp av dette tilbudet i Norge?

OhmPaPa

Jeg fikk invitasjon via mitt forsikringsselskap. Dvs til å bli med i trekning om prøvekjøring.

PBL

Vesel

Kommer nok her også om ikke lenge. Var en bilbil med Model 3s som ble spotta i Danmark for en ukes tid siden.

Btw er ikke lurt å bestille prøvekjøring i eget navn. Da får man bare 6 måneder gratis supercharging med referral istedet for 9. Dessuten får man bare 1 dags åpent kjøp på bilen, ikke 3. Er man misfornøyd med bilen kan man bare levere den tilbake innen 3 døgn/800 km og få alle pengene tilbake.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

Lynkjapp

Sitat fra: Vesel på onsdag 23. januar 2019, klokken 18:11
Btw er ikke lurt å bestille prøvekjøring i eget navn.
Lykke til! Du får nok ikke kjøre en meter uten å ha vist dem førerkortet ditt. ;)

kc

Sitat fra: Vesel på onsdag 23. januar 2019, klokken 18:11
Kommer nok her også om ikke lenge. Var en bilbil med Model 3s som ble spotta i Danmark for en ukes tid siden.

Btw er ikke lurt å bestille prøvekjøring i eget navn. Da får man bare 6 måneder gratis supercharging med referral istedet for 9. Dessuten får man bare 1 dags åpent kjøp på bilen, ikke 3. Er man misfornøyd med bilen kan man bare levere den tilbake innen 3 døgn/800 km og få alle pengene tilbake.

Vesel

Altså jeg tenkte man kunne registrere prøvekjøringen på dama eller en venn da, og at han eller hun tok en med.  :laugh:
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

Ellemelle

Sitat fra: Vesel på onsdag 23. januar 2019, klokken 19:13
Altså jeg tenkte man kunne registrere prøvekjøringen på dama eller en venn da, og at han eller hun tok en med.  :laugh:
Joda, men du får ikke byttet sjåfør underveis, siden det alltid er med en representant fra Tesla i bilen. Ihvertfall nå i startfasen.

Tom

Du kan fint bytte sjåfør,vi gjorde det da vi prøve kjørte model s.. hadde med tesla rep.

stranger1891

Sitat fra: Ellemelle på torsdag 24. januar 2019, klokken 09:49
Sitat fra: Vesel på onsdag 23. januar 2019, klokken 19:13
Joda, men du får ikke byttet sjåfør underveis, siden det alltid er med en representant fra Tesla i bilen. Ihvertfall nå i startfasen.

Jo, det går helt fint å bytte sjåfør underveis. Tesla representant er helt ok med det.

Ellemelle

Men hvis du bytter sjåfør, så skal de se førerkortet.
(edit) For å forklare: Da vi prøvekjørte Model S, ble vi spurt i forkant om en eller begge skulle prøvekjøre, og så måtte begge vise førerkortet, og begge ble registrert i systemet deres.

Det er mulig de har blitt litt slappere på det nå.

stranger1891

Sitat fra: Ellemelle på torsdag 24. januar 2019, klokken 11:26
Men hvis du bytter sjåfør, så skal de se førerkortet.
(edit) For å forklare: Da vi prøvekjørte Model S, ble vi spurt i forkant om en eller begge skulle prøvekjøre, og så måtte begge vise førerkortet, og begge ble registrert i systemet deres.

Det er mulig de har blitt litt slappere på det nå.

i de 2 tilfellene var jeg og en venn for prøvekjøring. Bare 1 gang hvor han spurte i forkant om begge ønsker det evt. vise førerkort til de som skal kjøre. Andre gang det var det TMX så gikk helt fint å prøve uten å spørre om det.

dashMani

I have now received an email to test drive the car in Norway:

Du er invitert til å oppleve Model 3 under et prøvekjøringsarrangement i Lillestrøm, Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand, Brumunddal, Ålesund eller Drammen.
Hvis du aldri har hatt en prøvekjøring med oss, kan du levere din Model 3 tilbake innen tre dager etter levering å få full refusjon, ingen spørsmål stilt.

asbkar

i-Miev fra 2011 til 2019. TM3 fra mars 2019.

dashMani

One question: Do I lose my 3-day return period and extra 3 months free supercharger for Tesla 3 if I test another car (S or X) from Tesla?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA