Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Merking av model bak?

Startet av Nickelilltroll, søndag 06. januar 2019, klokken 14:41

« forrige - neste »

Nickelilltroll

Sett på mange youtubevideos at noen få Model 3 har merking "dual motor".

Noen som vet om vi får våre biler med merking? Tenker da på "P", "Dual motor", "Awd" og så videre...Sånn som S og X er merket.

Finnes drøssvis av dekaler av god kvalitet at kjøpe på nett. Men er da grenser på hva som er pent ;)
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

geirgp

"DUAL MOTOR" med rød line under hvis du har performance. Mulig at det ikke er montert ved utlevering, men du får innkalling til ettermontering. samme gjelder spoiler
Tesla Model 3 DUAL MOTOR 2019
Hyundai Ioniq 2018
Mercedes B250e 2017
Tesla Model S85 2014

trykkertor

Bli med i folkeaksjonen "Nei til etiketter tall og bokstaver på bilen".
Du vet selv hvilken bil du kjører, og andre skal gi 100-0 i hvilken bil du kjører.  :+1:

Nickelilltroll

Sitat fra: geirgp på søndag 06. januar 2019, klokken 15:46
"DUAL MOTOR" med rød line under hvis du har performance. Mulig at det ikke er montert ved utlevering, men du får innkalling til ettermontering. samme gjelder spoiler

Excellent!  :+1:
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

olavxxx

Jeg har tenkt å debadge, kjøre Franz stil på m3p

Counterpointer

Jeg tror jeg vil ha en diger P som dekker hele bakruta [emoji23]

indianrunner70

Bli med i folkeaksjonen "Nei til etiketter tall og bokstaver på bilen".
Du vet selv hvilken bil du kjører, og andre skal gi 100-0 i hvilken bil du kjører.  :+1:

Denne støtter jeg 100%! er ikke noe glad all slags vas på bilene..

olavxxx

Her er franz stilen forresten:
https://www.abstractocean.com/tesla-performance-emblem/

Da fjerner jeg alle originale badges på p3d, så tar ejg på: T E S L A

Bestilt rød og matt sort, litt usikkerpå hva jeg velger. Rødt kan jo være kult mot caliperne for å repetere fargen.

Lynkjapp

Tror jeg skal få laget en SR RWD-badge for å snobbe ned.  :D

olavxxx

Sitat fra: Lynkjapp på søndag 06. januar 2019, klokken 20:10
Tror jeg skal få laget en SR RWD-badge for å snobbe ned.  :D
Sleng på 1.6 diesel

SH aka F_P

Antakelig tar jeg av alt sånn på min, men her er selvfølgelig muligheter for de som vil - https://www.bilkomponenter.no/products/emblem-til-bakluke-tesla-model-3
Jobber hos Autocomponents AS
www.bilkomponenter.no

ladov

Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

Lynkjapp

Det ligger et bilde ute på en av facebook-gruppene nå, som viser en masse TM3 på parkeringen ved fabrikken i Fremont. Ifølge han som la ut bildet skulle dette være Europa-biler, uten at det er noen kilde til akkurat den påstanden. Men det interessante er å se at alle bilene i bildet har Dual Motor-emblem bak. Det kan altså se ut som at de som ønsker emblem slipper å gjøre noe mens de som vil kjøre stealth aktivt må de-badge etter levering.

olavxxx

Sitat fra: Lynkjapp på mandag 07. januar 2019, klokken 21:07
Det ligger et bilde ute på en av facebook-gruppene nå, som viser en masse TM3 på parkeringen ved fabrikken i Fremont. Ifølge han som la ut bildet skulle dette være Europa-biler, uten at det er noen kilde til akkurat den påstanden. Men det interessante er å se at alle bilene i bildet har Dual Motor-emblem bak. Det kan altså se ut som at de som ønsker emblem slipper å gjøre noe mens de som vil kjøre stealth aktivt må de-badge etter levering.
De skal ha final assembly der ja, så det betyr nok ting som emblemer, vinge på performancen osv.

Nickelilltroll

Jepp, ser ut som at fra desember fikk mange emblem bakpå, "Dual motor" på høyre side. Performance fikk det røde strek under sistnevnte.
TMS P85 -14, svart.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA