Hovedmeny

Referral på Model 3

Startet av eadie, torsdag 06. desember 2018, klokken 12:42

« forrige - neste »

Milo

Som varslet er bruker utestengt grunnet spamming av forumet med refferals

gigafactory

skyfawn

Sitat fra: SH aka F_P på fredag 07. desember 2018, klokken 13:40
Da er det visstnok bekreftet, og de som har bestilt allerede uten kode kan sende en e-post til buildmy3emea@tesla.com og oppgi RN-nummer og ref.kode man vil benytte ;)
Fungerer dette? Jeg fant ikke noen plass å legge inn referralkoden når jeg bestilte, men viss det går nå i ettertid så er jo det supert :)

mthoring

Sitat fra: Elektrolytt på fredag 07. desember 2018, klokken 15:41
Er det mulig å bruke egen referral for oss som eier Tesla fra før?

Det som har vært reglen er at du får gratis superlading (6mnd nå), men ikke vervepremie når du verver deg selv.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

pettis232

:+1:

Karl Inge Eriksen

Hvilke fordeler/gaver får den som gir bort en kode ?

HCO

Ladestasjon, modellbil, hjulsett etc.
Tesla-Bjørn fikk en Model X...
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

SH aka F_P

Da kan jeg informere om at referralprogrammet fortsetter i morgen ;)
Premier etc er ukjent, men det fortsetter altså så alle kan trekke pusten og slappe helt av. No rush :D
Jobber hos Autocomponents AS
www.bilkomponenter.no

anorway

Sitat fra: HCO på lørdag 08. desember 2018, klokken 15:12
Ladestasjon, modellbil, hjulsett etc.
Tesla-Bjørn fikk en Model X...

Tesla-Bjørn har vervet så mange at han også får den nye "Roadster" når den kommer.
(Rett meg hvis jeg tar feil)

tut

Hei
Er det mulig å legge til referral etter å ha bestilt (i forrige uke) på en "normal" måte?
Finner ikke dette på min Teslakonto.
Må man virkelig ty til div bakveier og URL-triks som omtalt diverse steder eller prøve få tak i en selger som ikke svarer?

HCO

Sitat fra: anorway på mandag 10. desember 2018, klokken 09:00
Tesla-Bjørn har vervet så mange at han også får den nye "Roadster" når den kommer.

Og dersom han ikke har samlet nok enda, er jo dette god nok grunn til å bruke Tesla-Bjørn sin referral-kode ved bestilling av bil. Om han får Roadster II, regner jeg med at den ikke kommer til å stå i garasjen og samle støv, men gi oss mye moro på YouTube.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

geear

Sitat fra: HCO på mandag 10. desember 2018, klokken 09:09
Sitat fra: anorway på mandag 10. desember 2018, klokken 09:00

Og dersom han ikke har samlet nok enda, er jo dette god nok grunn til å bruke Tesla-Bjørn sin referral-kode ved bestilling av bil. Om han får Roadster II, regner jeg med at den ikke kommer til å stå i garasjen og samle støv, men gi oss mye moro på YouTube.
Flesteparten av videoene hans (iallfall tidligere) var relatert til Nimber tasks, spørs om Roadsteren fyller den nytten.  :laugh: Blir nok god underholdning allikevel, med "hammer it, shieeet".

Han har vel til nå fått en XP90DL, får to stk Roadster 2, og har vel også minst én SP100DL på vei.  :P

pkhamre

Send meg en melding hvis noen vil bytte referalkode. Har bestilt M3, men ikke lagt inn kode enda.
2018 Tesla Model X75D - Uglen

petgok

Hvor finner man sin egen referral kode?
Tesla model Model 3 (2019)
Polestar 2 (2022)

JorEl

Jeg finner den på vår Tesla konto.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA