Selge Model S 100D....noen som har solgt?

Startet av Stone Cold, tirsdag 27. november 2018, klokken 15:46

« forrige - neste »

Stone Cold

Jeg vurderer å selge med Model S 100D. Ser på Finn.no at det er svært  sprikende priser på 100D. Noen her på forumet som har solgt en og er villig til å fortelle hvor mye de fikk for den?

Contango

Kjøpte ikke men fikk nylig inventory pris på nybil med alt utstyr til under 900 (inkl takluke og 16,5kw). Min opplevelse var at selgere har/hadde veldig høye prisforventninger ift. inventory priser på både 100 og 75.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en '24 Enyaq.

kamuflars86

Kunne også tenkt meg å prøvd å selge min 100D til fordel for X, men tror jeg vil gå på et altfor sviende verditapt (fullutstyrt, kjøpt som Inevntory av tesla 18 modell med 5k km på telleren til 820k med vinterdekk).. tror jeg ikke hadde fått mer enn 770k for den nå, ut fra finn annonser av lignende biler(er gått 15k km nå, strøken) :(

GeirKj

Sitat fra: kamuflars86 på onsdag 28. november 2018, klokken 15:50
Kunne også tenkt meg å prøvd å selge min 100D til fordel for X, men tror jeg vil gå på et altfor sviende verditapt (fullutstyrt, kjøpt som Inevntory av tesla 18 modell med 5k km på telleren til 820k med vinterdekk).. tror jeg ikke hadde fått mer enn 770k for den nå, ut fra finn annonser av lignende biler(er gått 15k km nå, strøken) :(
5kr per kilometer i avskrivning på en nesten ny bil til den prisen er ikke avskrekkende synes jeg. Min forrige bil, en Audi Q5 kjøpt to år gammel med 40K km, tapte seg tre kroner per kilometer til jeg solgte den åtte år gammel.

Heinz

Jeg kunne tenke meg å kjøpe en S100D, så om dere vet om noen som vil ha en 2015 P85DL så kan vi kansje få til noe

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA