Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nissan leaf batteri info

Startet av Rilum, mandag 07. november 2011, klokken 21:46

« forrige - neste »

BE

Der var jeg online, det tok altså et lite kvarter til bilen var tilgjengelig på web. SPENNENDE!
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

daggad

Sitat fra: BE på fredag 18. november 2011, klokken 10:04
Der var jeg online, det tok altså et lite kvarter til bilen var tilgjengelig på web. SPENNENDE!

Flott da slipper du å kjøre den for å ha det gøy !  :D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

nilsrk

Sitat fra: Lynet på fredag 18. november 2011, klokken 10:01
Samme erfaring med support her  ;D  Kanskje vi skulle sendt henne en blomst  :) Men jeg aner ikke hvor i verden hun er??

Jeg tror hun er i England, det stod ihvertfall +44 foran telefonnummeret hun ringte meg tilbake fra når jeg snakket med henne.
Grimstad, Sort Leaf siden 22/11-11

nilsrk

Sitat fra: Mortenmann på torsdag 17. november 2011, klokken 23:41
En ny variant av venting: bilen vår kom til Ålgaard Auto på Sandnes forrige torsdag. 8 dager senere står den fortsatt uklargjort bak butikken. De kan ikke svare på når vi får den. Hmm. Vet ikke hva som er verst - vente på noe du ikke vet helt hvor er, eller vente på noe du neeeesten har i hånden. Håper de ikke nedprioriterer oss som har skrevet kontrakt. :(

Fant nettopp ut at det var min sorte som var observert i Kr.Sand 5.nov. men jeg har jo forventet 25.nov. Men nå får jeg den til Tirsdag. Selgeren sier de har jobbet overtid hver dag på verkstedet...
Grimstad, Sort Leaf siden 22/11-11

daggad

Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Kallagtunet

daggad

Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Kallagtunet

Ole C

Daggad det ser ut som du får bilen først og blir den første Leafen i Ålesund \ sunnmøre.  uke 48 er det eneste jeg vet.......

Når bestilte du i grunn ? 

Er det noen her inne som har fått bilen fra BNH Økern ?
Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

daggad

Sitat fra: Ole C på fredag 18. november 2011, klokken 21:43
Daggad det ser ut som du får bilen først og blir den første Leafen i Ålesund \ sunnmøre.  uke 48 er det eneste jeg vet.......

Går alt som jeg håper så er den her på tirsdag. Jeg skrev kontrakt 29 september etter det jeg mener å huske. Jeg var tidligere ute med å melde meg som kjøpeklar.
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

El-vis

Hvit Leaf passerte meg i Majorstukrysset i kveld. Lekker! ;D
Kjører min tredje elbil, og Leaf nummer to.

Slipp en elbil foran deg i køen - så slipper du eksos i friskluftanlegget!

Ole C

Sitat fra: daggad på fredag 18. november 2011, klokken 22:03
Sitat fra: Ole C på fredag 18. november 2011, klokken 21:43

Går alt som jeg håper så er den her på tirsdag. Jeg skrev kontrakt 29 september etter det jeg mener å huske. Jeg var tidligere ute med å melde meg som kjøpeklar.

skrev kontrakt 15.09.2011, men var i på "hugge"  i april.... men venta siden i fjor ;D

jaja ei uke fra eller til spiller ingen rolle.   FYI jeg er nede i 25 km\t i snitt fart på corollaen... gjennom arb uka.
Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

LarsE

Var innom og sjekket hos Ålgårds Auto i Sandnes i kveld og talte 1x rød, 10x blå, 10x sølv, 3x hvite og 1x sort i tillegg til demo bil. Det ser ut for at det tar tid å få bilene klargjort....

For min egen del så håper jeg å få min blå i midten av januar.
Stavanger - Sky Blue Leaf med solcelle levert 13.01.12

daggad

Ja de sa klargjøringen tok tid pga omlegging av vinterdekk.
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Aspiranten

Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA