Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nissan leaf batteri info

Startet av Rilum, mandag 07. november 2011, klokken 21:46

« forrige - neste »

Kallagtunet

Jeg er faktisk en av dem som har bil stående hos forhandler selv. Og jeg mener vi ALLE som vil ha Leaf vil nyte godt av at en står sammen selv om det tydeligvis ikke er moderne lenger...

Og nei det er ikke gnål det er faktisk en reell bekymring for alle som har bil i havn eller transport bil eller hos forhandler....

Men kos deg med å vente på bil det er den forhåpentlivis verd ;D

daggad

SitatOg jeg mener vi ALLE som vil ha Leaf vil nyte godt av at en står sammen selv om det tydeligvis ikke er moderne lenger...
Jeg sier det igjen: La være å kjøpe bilen om du synes det er en dårlig deal, eller vent selv med signaturen. Men ikke klag på andre. Å komme med dårlig skjult kritikk av oss som ser på denne saken med andre øyne enn dine blir det bare unødvendig dårlig klima av.
La oss diskutere alle sider ved Leifen og ha det gøy og lære av hverandre ! ;)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Kallagtunet

Har aldri kritisert noen bortsett fra Nissan mhp dette. Her inne gjør alle uansett bevisste valg det har jeg gjentatt mange ganger. Men å oppfordre folk som har bil hos forhandler eller på vei og med det får Nissan til å ta til fornuften og gi bilen den garantien den fotjener er noe vi alle vil nyte godt av, forhåpentligvis også de som har signert.

Å ta temaet opp i en tråd om handler om biler som er på vei til levering oppfatter jeg som relevant.

Å vi er vel på ett diskusjonsforum for å diskutere (og gjennom det forhåpentlivis bli litt klokere på veien) Er vi ikke?  ;D

daggad

Sitat
Å vi er vel på ett diskusjonsforum for å diskutere (og gjennom det forhåpentlivis bli litt klokere på veien) Er vi ikke?  ;D

Jepp ! :D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

RogerB

Bare lei det gnålet i hver tråd.....
Har ingen ting i mot å diskutere noen ting, men det kan være greit å holde seg til saken i de forskjellige trådene.
Perle Hvit Leaf levert 05.12.2011
29000km 11.10.2012
53000kr besparelse 11.10.2012

Kallagtunet

OK, jeg er uenig i att dette er gnål men jeg kan leve godt med at vi er enige om å være uenig (når jeg tenker meg om lever jeg godt uten at vi er enige om det også.)

;D

RogerB

Perle Hvit Leaf levert 05.12.2011
29000km 11.10.2012
53000kr besparelse 11.10.2012

Aspiranten

Sitat fra: RogerB på tirsdag 15. november 2011, klokken 20:30
Bare lei det gnålet i hver tråd.....
Har ingen ting i mot å diskutere noen ting, men det kan være greit å holde seg til saken i de forskjellige trådene.

Det siste du sier her er jeg enig i. Likevel tenker jeg at du som er så interessert i å spare penger på elbil burde vel strengt tatt ikke bruke så negativt ladde ord som "gnål". Selv om det som blir sagt ikke er nyheter for deg. Det handler vel så mye om å holde samholdet vårt og kampgnisten oppe :-) Det er helt ok å påpeke at vi benytter de trådene som allerede finnes for hete poteter, men samtidig så bør vi støtte hverandre. Mine 50 øre :)
Nissan Leaf

nilsrk

Min sorte Leaf er  bekreftet hos hos forhandler i Kristiansenad :-) Blir nok levering før avtalt...
Grimstad, Sort Leaf siden 22/11-11

Aspiranten

Enda en uke til vår selger kommer hjem fra ferie... *sukk*

Misunner dere som får tidlig levering  :)
Nissan Leaf

daggad

Sitat fra: Aspiranten på torsdag 17. november 2011, klokken 14:30
Enda en uke til vår selger kommer hjem fra ferie... *sukk*

Misunner dere som får tidlig levering  :)

Jeg tror Molde får se sin første Leaf lenge før uke 1/2012 om du selv ønsker det.. ;)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Aspiranten

Ja derfor jeg sukker over at selgeren vår er på ferie  :D
Nissan Leaf

Aspiranten

Noen som vet hvor mange Leaf som har ankommet BNH Bærum (Rud?) og evt. om de har begynt å levere ut biler?
Nissan Leaf

BE

Da har jeg kjørt rundt om kring i hele kveld med sølv Leaf levert av Ålgård Auto. Fikk til og med testet litt påfyll fra hurtiglader sponset av Lyse. Absolutt en kjekk kveld!
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

Mortenmann

En ny variant av venting: bilen vår kom til Ålgaard Auto på Sandnes forrige torsdag. 8 dager senere står den fortsatt uklargjort bak butikken. De kan ikke svare på når vi får den. Hmm. Vet ikke hva som er verst - vente på noe du ikke vet helt hvor er, eller vente på noe du neeeesten har i hånden. Håper de ikke nedprioriterer oss som har skrevet kontrakt. :(
SølvLeaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA