Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Michelin Proxima dekk

Startet av ilmarw, mandag 05. november 2007, klokken 22:19

« forrige - neste »

ilmarw

Hei,

Jeg beklager å ta opp dette på denne måten, men jeh vil påstå at jeg har forsøkt alt annet. Jeg kjøpte elbil i mai, og elbil norge meldte meg dermed inn i Norstart. I tillegg har jeg fylt ut skjemaet på norstart sine sider for å melde meg som medlem fem-seks ganger uten å høre noe som helst. Jeg har sendt mail både til norstart[at]elbil.no, fylt ut kontaktskjemaet, og sendt mail direkte til styret. Men jeg har fremdeles ikke hørt noe som helst, og er fremdeles ikke registrert som medlem. Jeg forstår at folk gjør det her på fritiden, men synes det er rart at det skal ta et halvt år å melde seg inn. Jeg håper at rette vedkommende tar tak i dette så snart det er anledning.

Mvh. Ilmar
Polestar i bestilling

ilmarw

*bump*

Sto ved Akershuskaia i går med under 20% på batteriene. Fire ledige plasser, men de var låst med nøkkel. Brukte dermed en haltvime ekstra (samt en T-banebillett) for å lade på Grønland og komme meg til Saga kino. Noen som leser denne tråden må vel kunne gjøre noe?

ilmar
Polestar i bestilling

Håkon

Jeg deler din oppgitthet. Jeg har opplevd nøyaktig samme mht medlemsskap og det er åpenbart at foreningen trenger å få på plass noen sentrale prosedyrer.

Men forumet er fint da og det trenger man ikke medlemskap for å bruke.
Sarpsborg/Rygge: Think som nr 2-bil (fra mai 07). City Bee (i jobb) fra 1995 - 98
Kjører ellers VW Passat TDI, og VW K70 + Audi 80 veteraner

ilmarw

Bare synd man ikke kan bruke forumet til å låse opp boksene med stikkontakter :-)
Polestar i bestilling

ilmarw

Lars, vet du hvem som har ansvaret for å følge opp dette? Kunne ikke du purret litt på en eller annen?

ilmar
Polestar i bestilling

espen

Hei Ilmar,

Siden du tydeligvis ikke har fått ladenøkkel vil jeg anbefale deg å kontakte Knut, Generalseretæren vår, han er enkel å finne frem til via "kontakt Norstart"-lenken på elbil.no:

http://elbil.no/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=3&Itemid=3

Norstarts inntekter er for tiden nok til å ha totalt en ansatt i 20% stilling. Det vil derfor være urealistisk å regne med respons på enkelthenvendelser på under en uke. Noen ganger kan det ta mye lengre tid hvis det skjer mye politisk og/eller i media. Med en sterkt økende medlemsmasse regner vi med å kunne bedre dette betraktelig i løpet av et halvt års tid. Takk for tålmodigheten i mellomtiden!

ilmarw

Jeg har prøvd det å kontakte han direkte, opptil flere ganger, slik jeg har oppgitt i første post. Jeg har meget stor forståelse for at det er mye frivillig innsats som står bak. Men man går jo glipp av inntekter, i form av kontingent, ettersom det viser seg at det er en del flere enn meg som har opplevd dette.

Mvh. Ilmar
Polestar i bestilling

goggo

og her er en til..

Jeg meldte meg inn via webskjema den 13.juni, og sendte oppfølgingsmail til "norstart at elbil no" den 19.juli. Fremdeles har jeg ikke fått tilbakemelding og derved lov til å betale kontingent som jeg ønsker å gjøre for at dere skal få utført en god jobb :-)

mvh Hugo
Har elbil og elsykkel.
Bor nær Kristiansand

Håkon

Jeg har snakket med Knut om dette. Men det hjalp ikke det heller....

Jeg skjønner forsåvidt at man ikke kan forvente så mye av en generalsekretær som er tilsatt i en 20 % stilling. Men hvem har sagt at dette er en oppgave som må ivaretas av en generalsekretær?
Sarpsborg/Rygge: Think som nr 2-bil (fra mai 07). City Bee (i jobb) fra 1995 - 98
Kjører ellers VW Passat TDI, og VW K70 + Audi 80 veteraner

espen

Du har rett Håkon: Vi fikk før sommeren på plass en ny rutine for dette, og det er ikke lenger generalsekretæren som sender ut velkomstbrev med ladenøkkel. Det viste seg som påpekt i denne tråden at vi ikke hadde gjort god nok overlapping ved innføring av ny rutine.

Men nå er dette rettet opp og jeg regner med at alle nå skal ha mottatt sine velkomstbrev. Vi tilstreber maks 2 uker ventetid fra Norstart mottar en innmelding til man får velkomstbrevet.

Dersom man har meldt seg inn men ikke mottatt noe i løpet av 2-3 uker anbefales det å gå inn (evnt på nytt) og sende følgende skjema og legge inn en kommentar om hva som har skjedd og hvordan man meldte seg inn:
http://elbil.no/component/option,com_dfcontact/Itemid,100/
Dette går nå både til generalsekretær og ansvarlig for utsending av velkomstbrev/kontingentkrav.

ilmarw

Da regner jeg med at jeg får noe i postkassa snart, og ikke trenger å registere meg på nytt, siden jeg startet denne tråden.

ilmar
Polestar i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA